Lemmikilläni on patti joka on havaittu jo viime syksynä. Silloin se oli pieni mutta ei ihan varmasti ole voitu sanoa että se on kasvain. No tähän asti patti on kasvanut ja tiedän jo että se on joku kasvain. Nyt parin viikon aikana lemmikin vointi on pahentunut todella pahasti ja se kärsii. Se ei syö, ei enää edes paina varmaan sokeripussin vertaa, silmät turvonneet ja vuotavat eritteitä, korva haisee ja on pahasti tulehtunut, sillä ei ole voimia mihinkään. Käyn lopetuttamassa sen nyt tässä lähipäivinä kun sain apua tähän taloudelliseen ahdinkoon. Tekeekö eläinlääkäri eläinsuojelu ilmoituksen kun olen joutunut laiminlyömään lemmikkini enkä ole sitä syksyn jälkeen lääkärillä käyttänyt? Vaikka luultavasti lääkäri sen ilmoituksen tekisi, niin vien sen lääkäriin silti, mutta olisi kiva tietää mihin varautua...
Tehdäänkö minusta eläinsuojelu ilmoitus?
4
310
Vastaukset
- luomuhurtta
vie kiireesti eläinlääkärille.Mikset ole vienyt aikaisemmin? Itse olisin ottanut vaikka pikavipin lopeutsta varten jos vaikutti siltä, ettei rahat riitä hoitoon.
- viestinalottaja
luottotiedot olis menny pilalle, ei mulla ois ollu mitään mahdollisuuksia niitä vippejä maksaa :( Mutta nyt se raukka parka pääsi parempaan paikkaan, harmittaa ihan hirveästi. Rakas se minulle oli ja surettaa ihan kamalasti. Tosi kamala kohtalo, kaduttaa olis pitäny kaikin voimin yrittää pelastaa se!! :'( masentaa kun ei oma rakas täällä enään ole...
- iili2
jos otat lemmikin olet vastuussa sen hyvinvoinnista luottotietojenkin uhalla.
terveisin itse olin koirani takia puoli vuotta asunnottomana.- Ei osamaksulla
Sitten vielä ihmetellään kasvattajia, jotka eivät suostu myymään osamaksulla tai eivät myy ostajille jotka tinkaavat !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647