3 urosta vailla kotia. Syntyneet ystävänpäivänä, 14.2. luovutus 12 viikon ikäisenä.
1 musta-valkea, 1 harmaa-musta-valkea, 1 kerma-valkoinen, kaikki puoli- tai pitkäkarvaisia. Tottuneet jo koiriin (3 rottweier). Totutetaan vielä hevosiin.... Eli mielellään maalaispihaan vapaaksi kulkijaksi.. navettaan, talliin tms...
Hinta: 15e
Yhteystiedot: hennamt75@suomi24.fi
O: kissanpentuja
7
859
Vastaukset
- 15€+hakumatka?
Paikkakunta?
moi..Missä päin kiissanpennut ovat.T:Risto Vainio
- Micksu1
Olisi kiva tietää mistäpäin maailmaa nää kisut löytyis, ennekuin alkaa enempää innostuu. Pentu oikeasti hakusessa.
Niin juuri missä päin Suomea!Meillä olisi hyvä koti kissaalle!
- jossu691
vieläkö vapaana pentuja? missä päin pennut ovat.
T:jonna eihola
jonna.eihola@hotmail.com - Moonatan
Hei, tässä mainostamanne kisulit, ovat varmaankin löytäneet jo kodit, mutta ilmoituksenne toi mieleeni jotain, josta haluaisin vaihtaa pari sanaa kanssanne. Laittakaa minulle sähköposti osoitteeseen Moonatan2@gmail.com, lähettäkää puh nronne, niin soitan teille päin. Jos ette halua antaa numeroanne, lähettäkää viesti, niin vastaan teille sähköpostilla, jossa laitan oman numeroni, johon toivon teidän soittavan.
Kiitos! Hei! Minulla olisi tarjota loppuelämän koti. Löytyykö vielä pitkäkarvaista pentua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164