Minkälainen on kunnon mies?

ikisinkku37

Jonka haluatte kumppaniksi? Naisethan usein sanoo ettei ulkonäöllä ole väliä mut uskon että naiset valitsee miehen just ulkonäön perusteella jonka kanssa haluavat treffeille. Luonteesta ei saa selvää muuten kuin tapailemalla ja naiset olettavat aina että komea mies on luonteeltaan kans aina hyvä.

19

350

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reilu ja mukava

Tämä nainen ei ainakaan ota miestä ulkonäön, rahan, omaisuuden tms. mukaan. Niitäkin on nähty ja jotenkin nykyinen ulkonäkökeskeisyys on käsittämätöntä, en minä ainakaan koskaan ole kuvitellut, että komea mies on myös mukava. Monesti ovat itsekeskeisiä.

Eihän siitä komeudesta haittaa ole, mutta se on vain yksi ominaisuus muiden joukossa. Tunnen vähemmän komeita myös ja heillä on hyvä luonne eli ovat hyvätahtoisia, luotettavia, huomaavaisia eli kyllä sillä kunnon miehellä on ne samat perushyveet mitkä kunnon naisellakin.

Olen käynyt ja käyn jatkossakin treffeillä ilman kuvaa ja juuri siitä syystä etten halua treffien perustuvan ulkonäköön kummankaan puolelta. Jos mies ei siihen suostu niin olkoon, elämä jatkuu.

Jos ottaisin miehen ihan vakavissani eli siis haluaisin sen elämänkumppanin niin ilman muuta sen kunnollisen perushyveineen. Nykyään käyn treffeillä ihan huvikseni tutustumassa uusiin ihmisiin ja jos sitten kolahtaakin niin hyvä.
      (Enkä harrasta heidän kanssaan muuta kun kahvia, leffaa, urheilua jne.)

• huomautus.

Eli oot pleijeri. Annat ymmärtää mut sitten jätät jos ei ole komea?

• Reilu ja mukava

"Huomautus"

Väärin, en anna ymmärtää mitään ja reilu peli alusta asti.
        Niinkuin sanoin: komeita on nähty ja suurin osa on itsekeskeisiä.

Enkä voi jättää, kun en oo "ottanutkaan". Mitä tässä on niin vaikea ymmärtää?
        Okei, olen kuulemma hyvännäköinen ja juuri siksi haluan myös miehen pitävän MINUSTA eikä ulkonäöstäni.

En vain halua seurustella eikä silti tarvi olla pleijeri, on siinä välimuotokin mutten ala sitä selittämään jos et tiedä.

• Vielä oon vapaa

Kyllä mulle merkkaa se, miten se mies huomioi minut. Että huomioi. On aidosti kiinnostunut minun asioistani. Auttavainenkin jossain pienessä, jos tarvis.
      Ja se myös, että ois yhteisiä juttuja, harrastuksia esmes.
      Kans arvot samansuuntaiset.
      Vilkas ja juttelevainen ois jees, jolla ois silmän vilkettä.
      Kas vain, ulkonäköä en maininnut ollenkaan.

• lukija.

Et maininut ulkonäkö mut siellä se on mielessä aina eli ei sitä erikseen tarvii mainita.

• kunnanmies257

En tiedä onko kunnon miehiä olemassa, mutta kunnan miehiä ainakin tulee joka nurkan takana vastaan! :D

• xccxcxxcxcxcxcxc

Monet kunnon miehet on aloitekyvyttömiä, ujoja, liian nöyriä, hitaasti lämpeneviä, etäisiä, varovaisia jne jne.

Monet kpäistä taas on sosiaalisia, röyhkeitä, välittömiä, sponttaaneja, itsevarmoja, seksuaalisesti avoimempia jne jne.

Nainen valitsee kpään tämän takia. Välimallin vaihtoehto olisi paras, mutta niitä on markkinoilla todella vähän. Kannattaisi siis ottaa se ujo ja nöyrä hissukka, jos perheen haluaa perustaa ja tulevaisuudessa saada tukeakin arjen hoitoon.

• Sisko Sikiö

Oma mies ainakin valikoitui hyvin pitkälti sillä perusteella, että jakoi saman arvomaailman, kiinnostuksen kohteet ja uskalsi tehdä ainakin selkeän aloitteen.

Ulkonäöltä ei vastannut millään lailla unelmamiestäni (oli enempi treenattu mitä itse tykkäsin sekä kalju, oma miesmakuni oli tuolloin pitkähiuksinen "Veli Sikiö") mutta yksinkertaisesti kaikki muu mätsäsi.

Mikäs sen mukavampaa kuin katsoa suosikkileffaa kotona eikä tartte riidellä mitä katotaan, kun on sama leffamaku. Mikäs siinä kun voidaan mennä samoihin harrastuksiin ja olla siellä toistemme parina. Mikäs siinä kun molempien elämänkatsomus on sama, ei tarvitse riidellä siitä, tuleeko juusto leivässä kinkun alle vai päälle.

Nykyään miesmakuni on sitten juurikin oma mies, se Veli Sikiö ei ole enää kiinnostava.

• hjkhkjkhjhkhkj

you know what you want, but don't know what you need
        tiedät mitä haluat, mutta et tiedä mitä tarvitset

Tyypillistä naisen käytöstä. Halutaan yhtä, mutta päädytään yhteen ihan erilaisen ihmisen kanssa. Siksi nämä nettideitit on aika turhia. Ja mitä oli puhetta naisten kriteereistä??

Veli sikiö muuttui kaljuksi bodariksi :)

• hmmm...

Onko "kunnon mies" ja kunnollinen sama asia ?

• Tottakai ulkonäöllä on väliä, turha muuta väittääkään. Se on sitten eri asia, että millainen ihminen kenenkin silmään on kaunis/komea. Oma miesmakuni on hyvin kaukana Hunkseista ja Dressmann-malleista.

Kunnon mies on minun mielestäni ongelmaton ja luotettava. Siis ei riippuvainen alkoholista tai muista päihteistä (no, kahvin saattaisin hyväksyä) tai pelaamisesta tai seksistä tms. Kunnon miehen ei kuitenkaan tarvitse luetella, että hän ei juo eikä lyö eikä petä eikä sitä eikä tätä. Niiden sijaan hän esimerkiksi nettiprofiilissaan kertoisi, mikä hänestä tekee ainutlaatuisen, erityisen, so. miksi juuri häneen kannattaisi tutustua.

• hjkhkjhkjhkjhk

"nettiprofiilissaan kertoisi, mikä hänestä tekee ainutlaatuisen, erityisen, so. miksi juuri häneen kannattaisi tutustua. "

No miksi miehen pitäisi olla jotenkin ainutlaatuinen? Tuota minä en ole ikinä ymmärtänyt teissä naisissa. Jos on 10 hyvää, niin ottaa niistä sen yhden ja jää 9 hyvää muille.

• --------
        hjkhkjhkjhkjhk kirjoitti:

"nettiprofiilissaan kertoisi, mikä hänestä tekee ainutlaatuisen, erityisen, so. miksi juuri häneen kannattaisi tutustua. "

No miksi miehen pitäisi olla jotenkin ainutlaatuinen? Tuota minä en ole ikinä ymmärtänyt teissä naisissa. Jos on 10 hyvää, niin ottaa niistä sen yhden ja jää 9 hyvää muille.

Ja millähän perusteella valinta sitten tehtäisiin? Arpomallako?

Jos ei kenessäkään miehessä ole mitään erityistä, minkä vuoksi valitsisin juuri hänet, niin olen mieluummin ilman. Ei todellakaan kiinnosta entten-tentten-teelikamentten -valinnat.

• hjhkhkjhkjhkhj
        -------- kirjoitti:

Ja millähän perusteella valinta sitten tehtäisiin? Arpomallako?

Jos ei kenessäkään miehessä ole mitään erityistä, minkä vuoksi valitsisin juuri hänet, niin olen mieluummin ilman. Ei todellakaan kiinnosta entten-tentten-teelikamentten -valinnat.

No ensimmäinen sopiva, joka on sun kanssas samankaltainen, jotain yhteistä ja jos ulkonäkökin miellyttää niin se. Sen kanssa katselet mitä tulee ja jos homma ei toimi niin toistat saman kuvion kunnes löytyy se sopiva,

SIten tutustutte lisää ja jos homma kehittyy parempaan niin sehän on hyvä.

Noinhan se menee ihan live elämässäkin.

Mutta jos sä suoritat jotain idols karsintaa, niin yksin jäätkin...

• hjkhkjhkjhkjhk kirjoitti:

Miksi pitäisi "ottaa" joku ihan vain siksi, että se on riittävän hyvä? Eikö se olisi epäreilua sitä otettavaa kohtaankin, koska hänhän jäisi kuin nalli kalliolle sitten kun vastaan tulisi se, johon toinen ihastuu ja rakastuu?

En tyytyisi suhteeseen, jossa mennään yhteen vain koska toinen on jotakuinkin sopiva (ja 'kunnollinen'). Olen mieluummin yksin ja vapaa ihastumaan sitten, kun vastaan tulee se, joka on ainutlaatuinen juuri sillä tavalla, mikä koskettaa minua.

• ihmiset ovat vajaita
        simasuuneiti kirjoitti:

Miksi pitäisi "ottaa" joku ihan vain siksi, että se on riittävän hyvä? Eikö se olisi epäreilua sitä otettavaa kohtaankin, koska hänhän jäisi kuin nalli kalliolle sitten kun vastaan tulisi se, johon toinen ihastuu ja rakastuu?

En tyytyisi suhteeseen, jossa mennään yhteen vain koska toinen on jotakuinkin sopiva (ja 'kunnollinen'). Olen mieluummin yksin ja vapaa ihastumaan sitten, kun vastaan tulee se, joka on ainutlaatuinen juuri sillä tavalla, mikä koskettaa minua.

Ihastuminen, rakastuminen ja ainutlaatuinen koskettaminen eivät takaa vielä mitään psyvää. Nallina kalliolle voi jäädä siinäkin tapauksessa.
        Tutustumisvaiheessa ja vuosienkin päästä toisesta ja itsestä voi tulla esiin piirteitä ja ominaisuuksia, jotka eivät sovi yksiin toisen osapuolen kanssa.

Minusta "riittävän hyvä" on oikein hyvä lähtökohta suhteelle, koska silloin on ymmärtänyt myös oman vajavaisuutensa. Ihanaa kun voi olla oma inhimillinen itsensä myös toiselle, eli myöskin se "riittävän hyvä" hänelle.

Täydellisyysilluusiot jättävät ihmisen yksin, loppuiäksi. Minusta parisuhde on niin arvokas asia, että mielummin olen "riittävän hyvässä" parisuhteessa ylä- ja alamäkineen kuin ylhäisessä yksinäisyydessä.

• nmnmmnmnnmnmnm

Syy miksi miehet luettelee nuo "en juo, lyö, petä" johtuu siitä, että monella naisella on mennyt luotto miehiin lähes kokonaan ja siihen sitten tarvitaan voitelua ja pehmittelyä, että täällä olis tämmöinen joka tosissaan tahtoo olla hyvä toista kohtaan.

Naisten pitäisi myös antaa ymmärrystä tälle / miksi profiilissa niin lukee joillain miehillä.

• Minä en miehenä edes tiedä, millainen on kunnon mies. Mutta voisin kuvitella, että kunnon mies on varsin mauton ja hajuton, ns. tapettiin sulautuva. Ihan niinkuin kunnon nainenkin. Ja sellaiset ei oikein jaksa herättää kiinnostusta eikä intohimoja, valitettavasti. Minä pidän itseäni aika kunnon miehenä, ja sen huomaa... kun kukaan ei varsinaisesti huomaa.

Toki ihmisen ulkoinen olemus on itse kullekin tärkeää, mutta kauneus on edelleen ja alati katsojan silmissä. Yhden kaunis ei ole sitä välttämättä toiselle. Ulkoinen olemus on kokonaisuus, ei osiensa summa.

• miesafrikan

Halu nuola sominaine,pilu ja pyly,tisi ja nusia,mula iso musta kalu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6545
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      661
      2791
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1239
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      92
      1197
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1195
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1113
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1100
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1089
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      992
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228