Myyn aivan käyttämättömän Scarlett-korsetin hintaan 50 euroa (uutena 75 euroa). Korsetti on valmistettu erityisesti hääpukujen alla käytettäväksi. Tarkemmat tiedot korsetista (myöskin kuva) löytyvät korsetin myyneen sivuilta (www.morsiusgalleria.com). Tämän korsetin kangas on aivan valkoinen ilman mitään kuviointia.
Korsetin koko on 80 cm.
Itse en korsettia tarvinnut, koska ostamassani hääpuvussa oli itsessään nyöritys, joten korsetin käyttö olisi ollut turhaa.
Käyttämätön Scarlett-korsetti myynnissä
Paula
3
538
Vastaukset
- meilaatko
latai mulle meiliä osoitteeseen mindy.n@suomi24.fi ja kerro, että onko kokolevys tuo 80cm..
- cutecatti
olisin kiinnostunut.. missä korsetti sijaitsee, vai onko sinulla vielä sitä? olisi kiva kokeilla ennenkuin ostaa
- sanni1979
Moi!
Vieläkö korsetti on vapaana? Olisin kiinnostunut ostamaan sen mahd. pian. Mailaatko sannilehtonen@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850