Mikä on pahin servaus, mikä teille on tehty?
Mua ei oo hirveesti servattu, koska mä oon niin hyvä ite servaamaan kaikkii :D
Servaus
14
647
Vastaukset
- servailua
Mua ei oo servattu kauheesti mutta tässä olis muutamia servauksia.
Mutsis oli tyhmä ku sut teki.
Sun mutsis on niin läski et ku se menee nykkii keltases sadetakis kaikki huutaa taxii!- huhhuj
Taas näit vitu äites ei jumankauta kasvakaa ny tota käyttää 9vuotiaat jonnet toho toisee vois vastaa et se keltane taksi sentää kulkee toisi ku sun äites
- eei:D
einäin etsä mitään osaa :'D ei näit mutsei sama asia ku sanoisin sulle kalakermattu mutsis oli salaa spermattu servaa mut nii sit joo katotaa :,D
- lol244444
kerra yks kova poika tuli ja sano mulle vitu läski oot pälli ja sun isälläs ei lenni ees mälli
- jhhki
Oisit vastannu et turpakii homo sää olit pelkkä vahinko ku isäs laukes liia nopeet ja sää oot vrmaa nii vitu kovaettet saa munaa pystyy :)
- servaa
mua ei oo servattu koska servaan kaikki! XD
- Noivittuservaajapro
Paras servaus! Haluuks munaa!?
- eei:D
Ogu bre;) haluuks munaa ;D
- Opetelkaaservaa
Nää kaikki on paskoja.
- HomopoikaXD
Haista homo paska
- 162636363663
Voiko näin servata?:
Servaaja: haista paska
Servattu:pakko haistaa ku sielt päi tuulee/pakko haistaa ku sä oot siinä
Servaaja:älä pasko vastatuulee- paskamällipälli
- mällipälli
-______________________-
- järkihoi
Ei oo oikee servaus josset servaa sitä ketä yrität servata vaan sen äitiä tai jotai muuta. Ja se on muutenkin ihan mautonta. Miettikää nyt jos sen äiti on oikeesti vaikka kuolemansairas!
Oikeesti! Se on vaan sellane mitä jonnet sanoo ku eivät keksi mitää ja pitää olla niin kovaa jätkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131722Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 721238
- 541173
- 741065
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6921Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82850