tämmöstä seuraa oli tarjolla

ex treffipalstalaine

Minulla oli kuvallinen profiili S24 :ssä. (ei ole enää, tapailen nyttemmin kivan miehen kanssa)

Yleensä sain ihan kivoja viestejä ja yhteydenottoja ja joskus jopa treffiehdotuksiakin.

No. Minuun otti yhteyttä naapuripaikkakunnalla asuva 50 mies ja vastasin hänen viestiinsä, koska minulla oli tapana vastata aina yhteydenottoihin.

Kirjoittelu oli ihan mukavasävyistä ja huumoripitoistakin, mutta ei härskiä.
Miehen profiili oli kuvaton, mutta en antanut asian häiritä. Pyysin miestä lähettämään minulle kuvan itsestään s.postiini, mutta hän kertoi ettei hänellä ole kuvia tietokoneellaan.
Okei, pyysin että hän ottaisi kännykällä kuvan itsestään ja laittaisi sen minulle. Hän lupasi näin toimia, joten annoin numeroni. Kuvaa ei tullut.

Myöhemmin mies tekstaili ja muutaman kerran soittikin. Pyysin edelleen saada kuvan. Ei suostunut lähettämään. Pyysi että lähtisin hänen kanssaan treffeille ja näkisin siellä sitten hänen kasvonsa.

No johan on kumma ajattelin ja olin vähän turhautunutkin.

Lupasin lopulta että ehkäpä voisinkin tavata hänet kahvikupillisen ääressä.

Kun tuo tapaamispäivä koitti, ehdottikin mies että tavattaiskin seuraavana päivänä. Aha ok.

Seuraavan päivän aamulla mies soitti ja kysyi olenko tulossa tapaamiseen, johon kerroin että olen kyllä ja olin juuri käynyt suihkussa ja olin hieman kiireinen pitkien hiusteni kuivattelemisessa.

Hoh hoijaa, siihenpä mies alkoikin kyselemään miten olin pessyt pi**uni ja niin edespäin.

Löin luurin korvaan ja sen pituinen se.

Sanoisisnpa, että ei näin naista saa. Jos mies ei edes voi kasvojaan näyttää ja kaiken törkeyden huipuksi alkaa puheleen alapää juttuja, niin ainakin tämä tyttö on todella närkästynyt.

Mitäs sanotte?

24

747

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanon että edelleenkään ei kannata tuhlata aikaa viestittelyyn vaan tavata mahdollisimman pian.

• Se oli varattu ja oletti että annat sille pimppiä heti ekalla tapaamisella. Itse en ainakaan ikinä alkais alapään juttuja puhelee mut en mä kyl ikinä saa vastauksiakaan enkä pääse treffeille et eipä sillä väliä et onko mulla käytöstapoja.

• Voi tätä myötähäpeän tunnetta, toivottavasti miehet pääsääntöisesti ovat jotain muuta kuin kertomasi kaltaisia!

Hyvää kevättä kaikesta huolimatta.

• anttilankeväthuumaus

Juuri yli 50 vuotiailla, (joillakin) on karannut ns.lapasesta tämä intoilu seksiin.

Onko ex suhteessa ollut ongelmia sillä saralla, vai mikä, mutta ei tuollaiset
      alapääjutut ja mikä härskintä, niin laittaa kuva elimestään (kenen lie oikeesti).
      kuulu kyllä minkään valtakunnan sivistykseen.

• K.Y.Z

Siks se on viidenkympin villitys.

Mies parhaassa iässä, juuri heitetty ulos ja itsetunto kovempi kuin ... koskaan. Siinä käytöstavat unohtuvat jos niitä on milloinkaan ollutkaan. Pakko yrittää, ja yhä uudelleen.

Some. Uuuuh!

• jarrua
        K.Y.Z kirjoitti:

Mies parhaassa iässä, juuri heitetty ulos ja itsetunto kovempi kuin ... koskaan. Siinä käytöstavat unohtuvat jos niitä on milloinkaan ollutkaan. Pakko yrittää, ja yhä uudelleen.

Some. Uuuuh!

Taktiikassa on kyllä hiomisen varaa...

• ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
        K.Y.Z kirjoitti:

Some. Uuuuh!

Ei ole kyllä mies parhaassa iässä, vaan aika lailla päin vastoin, lopun alkua alkaa olemaan. Mieskunto heikkenee koko ajan ja siksihän miehet sitä seksiä kai niin kärttäväkin. Olisi naitava kuin viimeistä päivää kun vielä voi...

Onhan niitä tietysti miehiä, joilla pelittää vielä loistavasti rollaattori-iässäkin, mutta monille miehille se 5-kymppiä on aika kriittinen rajapyykki.

• vcvvcvcvcvcvcvc

No et itsekkään kuulosta kovin tasokkaalta ihmiseltä, kun sitä kuvaa intät. Roskasakkia.

• ala-arvoista menoa

Joillakin miehillä on jäänyt jokin ihmeellinen pikkupoikaviritys päälle niin että pieninkin heidän päässään seksuaalisuuteen viittaava asia kuvitellaan heti jotenkin suorasukaiseksi vihjailuksi naisen taholta.

Sanoin itse kerran eräälle miehelle että en nyt hetimiten halua tavata koska minulla on tulossa kuukautiset. Tämä varmaan oli jo piirun verran enemmän mukamas "vihjailua" taholtani, ainakin mies alkoi heti lässyttämään seksistä ja kyseli mistä pidän ja kovasti sitäkin korosti ettei häntä kuukautiset haittaa. Vastasin vähän viileästi takaisin että kyse ei todellakaan ole seksistä, vaan siitä että kuukautisten aikana on sen verran kamala olo (kipua, hikoilua, pahoinvointia jne.) ettei todellakaan tee mieli tavata siihen aikaan yhtään ketään. Olisi kai pitänyt teroittaa tämä hänelle jo alunperinkin... Kyseessä kuitenkin oli mies joka oli jo ollut parisuhteissa että luulisi tietävän miten vittumaisesta ajasta ja asiasta naisten kohdalla on kyse, mutta ehkä tämä oli niitä siunattuja miehiä joilla "mun eksä ei ikinä ollut kipeä eikä vuotanut paljoa ja lässyn lässyn".

Ei noiden kanssa tarvitse edes olla aktiivisesti keskusteluväleissä kun saavat pieneen päähänsä mitä vaan. Kirjoittelin aikoinaan yhden miehen kanssa ja hänellä oli tapana häipyä postista aina pitkäksi ajaksi, lopulta kai kokonaan ja missään vaiheessa en häntä pärstäkuvani kanssa kiinnostanut millään tavalla. Sitten mies sattui näkemään jollain saitilla kokovartalokuvani ja sen jälkeen on tuon tuostakin tuputtanut itseään ja pitää täysin itsestäänselvänä että tottakai alan hänen kanssaan SEKSISUHTEESEEN. Olen sanonut että valitettavasti hän ei viehätä minua sillä tavalla, mutta ei vaan mene perille.

Tuollainen on aina ollut vaikea ymmärtää että miten joku ihminen haluaa elää tavallaan kahden eri ihmisen elämää, eli omaansa ja tehdä siinä sivussa toisesta ihmisestä jonkinlaisen tahdottoman orjan tai robotin joka alkaa iloisena tyydyttelemään häntä koska HÄN niin haluaa.

• mies_suhteessa

Ha Haa!

kuukautiset on huono tekosyy!

Onneks mulla on senverran kiva tyttöystävä, että voin ottaahänet hellästi syliini ja halia, myös kuukautisten aikana. Se on totta, että kaikki naiset eivät halua harrastaa seksiä kuukautisten aikana, toisaalta jotkut naiset toisaalta nimenomaan ovat kiimaisimmillaan juuri silloin.

Mutta nainen, joka kieltäytyy hellästä halauksesta ja söpöstä sylikkäin nukkumisesta kuukautisten takia, on luonteeltaan kusipää, sellaista naista en tyttöystäväkseni huolisi.

t: YTM

• ala-arvoista menoa
        mies_suhteessa kirjoitti:

Ha Haa!

kuukautiset on huono tekosyy!

Onneks mulla on senverran kiva tyttöystävä, että voin ottaahänet hellästi syliini ja halia, myös kuukautisten aikana. Se on totta, että kaikki naiset eivät halua harrastaa seksiä kuukautisten aikana, toisaalta jotkut naiset toisaalta nimenomaan ovat kiimaisimmillaan juuri silloin.

Mutta nainen, joka kieltäytyy hellästä halauksesta ja söpöstä sylikkäin nukkumisesta kuukautisten takia, on luonteeltaan kusipää, sellaista naista en tyttöystäväkseni huolisi.

t: YTM

Kaikki meistä eivät halaile hellästi ja nuku söpösti sylikkäin keskellä kahvilaa jonne ekat treffit on sovittu. Mutta tietysti kukin tavallaan...

Omasta mielestäni olen selkeästi omaa keskiarvoani rumempi kun on kuukautiset juuri alkamaisillaan tai menossa. Kehossa on niin paljon nestettä että piirteet pöhöttyvät, enkä sitä vesipäätä ala kenellekään esittelemään jos voin suinkin välttää. En hikoile kovin paljoa yleensä enkä juurikaan (mielestäni haise), mutta kuukautisten alla ja niiden aikaan tämäkin vaivaa, eli mielestäni kehostani uhkuu vastenmielinen haju. Olen toistenkin naisten kohdalla aistinut vastavaa, eli hyvin kiukkuiselta vaikuttava nainen haisee "pierulle" josta voi päätellä että kohta ne alkaa tai on menossa.

Se nyt ei ole liikaa mieheltä edellytetty että malttaa odottaa seuraavaan viikkoon sitä tapaamista että nainenkin saa olla paikalla itsevarmempana kun tuntee itsensä viehättävämmäksi. Menssujen jälkeen ainakin itse koen olevani kauneimmillani.

Ja todellakaan normaalit treffit minulle eivät tarkoita samaa asiaa kuin että rynnätään sänkyyn. En ole aina kieltäytynytkään jos mies viehättää, mutta ei se mikään pakkopulla saa olla että sängyn kautta AINA...

• Tässäpä näkemys

Pihalla olet kutsuessasi "pikkupoikaviritykseksi" tulkintaa seksuaalisista himoista. Vaikka juuri _sinä_ et niillä pienillä vihjauksillasi mitään tarkoitakaan, joku toinen nainen tarkoittaa juurikin sitä, että munaa tarvitsisi ja äkkiä. Jos mies ei ole heti kärppänä paikalla sitä tarjoamassa, nainen tuntee itsensä torjutuksi ja vastaavasti torjuu miehen. Mies jää ihmettelemään, että mitäs vittua tapahtui. Mainitsithan itsekin mahdollisuuden, että hänen aiemmat naisensa olivat hieman erilaisia.

Kun mies käy päälle ja ehdottelee vain suoraan härskisti, ollaan tilanteessa, jossa jos häviääkin, ei ainakaan vahingoita itseään. Juuri tuo toimintamalli on siis nykyään se ainoa oikea ja tavoiteltava. Itse en tuohon ole vielä päässyt, mutta pyrkimys olisi.

Ja mitäs et laittanut sitä kokovartalokuvaasi miehelle. Hyvä kroppa on nykymarkkinoilla naisilla niin harvinaista tavaraa, että kannattaisi pelata tuo kortti, kun aika on. Pelkkä kasvokuva naisella nettideiteillä kun tarkoittaa oletusarvoisesti läskiä, joten eiköhän se mies näin sinustakin olettanut.

• ala-arvoista menoa
        Tässäpä näkemys kirjoitti:

Pihalla olet kutsuessasi "pikkupoikaviritykseksi" tulkintaa seksuaalisista himoista. Vaikka juuri _sinä_ et niillä pienillä vihjauksillasi mitään tarkoitakaan, joku toinen nainen tarkoittaa juurikin sitä, että munaa tarvitsisi ja äkkiä. Jos mies ei ole heti kärppänä paikalla sitä tarjoamassa, nainen tuntee itsensä torjutuksi ja vastaavasti torjuu miehen. Mies jää ihmettelemään, että mitäs vittua tapahtui. Mainitsithan itsekin mahdollisuuden, että hänen aiemmat naisensa olivat hieman erilaisia.

Kun mies käy päälle ja ehdottelee vain suoraan härskisti, ollaan tilanteessa, jossa jos häviääkin, ei ainakaan vahingoita itseään. Juuri tuo toimintamalli on siis nykyään se ainoa oikea ja tavoiteltava. Itse en tuohon ole vielä päässyt, mutta pyrkimys olisi.

Ja mitäs et laittanut sitä kokovartalokuvaasi miehelle. Hyvä kroppa on nykymarkkinoilla naisilla niin harvinaista tavaraa, että kannattaisi pelata tuo kortti, kun aika on. Pelkkä kasvokuva naisella nettideiteillä kun tarkoittaa oletusarvoisesti läskiä, joten eiköhän se mies näin sinustakin olettanut.

Mitäs jos kohtelisi naisia yksilöinä eikä olettaisi että kaikki ovat tai kaikkien kuuluu olla toistensa identtisiä kaksosia?

Jos haluat ainoastaan seksiä, niin sitten voit toki heti toitottaa asian julki ja tuoda sen alleviivattuna esille. Koska itse etsin kumppania, voinkin sitten seksikeskeiset unohtaa heti kun he ovat sellaisiksi ilmoittautuneet.

Tämä ei tarkoita etteikö se seksi minullekin maittaisi, mutta jos siitä puolella sanallakaan mainitsee, mies päättää välittömästi että tosta akasta tehdään panopuu ja vakavammin otettavan naisen etsintää voi vapaasti jatkaa jollain toisella taholla.

Valitettavasti en osaa suhtautua ihmisiin sillä tavalla kepeän välinpitämättömästi että ihminen on minulle tyystin yhdentekevä siihen asti että ollaan oltu vaikkapa 2 kk yhdessä ja voi sitten alkaa päättämään haluaako jatkossakin olla. Itse mieluummin päätän sen nopeammin, ja sen takia en halua aloittaa mitään tylsää ja köyhää panosuhdetta jos miehestä olisi mielestäni muuhunkin. Useimmat tietysti seksikeskeisyydellään tekevät selväksi että ei heistä muuhun ole.

Alkaa aikatavalla väsyttää ja tympiä loputon itsensä myyminen. Jos ihmisellä on sosiaalisia kuvioita joiden parissa tavata puolivahingossa uusia ihmisiä, ei siellä tarvitse kaupata itseään kuin Anttilan luettelossa. Minähän olen sittemmin ripotellut netin täyteen kuvia joissa näkyy kaikki mahdollinen muttei "tuhmat kohdat", vaan enpä ole siitä mitään kostunut. Sopivaa kumppania ei löydy.

Ja on se nyt jukuliste kumma että oli mistä asiasta tahansa kyse, niin aina on kaikki naisten syytä. Kai se on miesten jatkuva himokkuus ja tarve esitellä itseään nimenomaan sonnina myös naisten syytä sekin.

• putkiaivokainainen
        ala-arvoista menoa kirjoitti:

Mitäs jos kohtelisi naisia yksilöinä eikä olettaisi että kaikki ovat tai kaikkien kuuluu olla toistensa identtisiä kaksosia?

Jos haluat ainoastaan seksiä, niin sitten voit toki heti toitottaa asian julki ja tuoda sen alleviivattuna esille. Koska itse etsin kumppania, voinkin sitten seksikeskeiset unohtaa heti kun he ovat sellaisiksi ilmoittautuneet.

Tämä ei tarkoita etteikö se seksi minullekin maittaisi, mutta jos siitä puolella sanallakaan mainitsee, mies päättää välittömästi että tosta akasta tehdään panopuu ja vakavammin otettavan naisen etsintää voi vapaasti jatkaa jollain toisella taholla.

Valitettavasti en osaa suhtautua ihmisiin sillä tavalla kepeän välinpitämättömästi että ihminen on minulle tyystin yhdentekevä siihen asti että ollaan oltu vaikkapa 2 kk yhdessä ja voi sitten alkaa päättämään haluaako jatkossakin olla. Itse mieluummin päätän sen nopeammin, ja sen takia en halua aloittaa mitään tylsää ja köyhää panosuhdetta jos miehestä olisi mielestäni muuhunkin. Useimmat tietysti seksikeskeisyydellään tekevät selväksi että ei heistä muuhun ole.

Alkaa aikatavalla väsyttää ja tympiä loputon itsensä myyminen. Jos ihmisellä on sosiaalisia kuvioita joiden parissa tavata puolivahingossa uusia ihmisiä, ei siellä tarvitse kaupata itseään kuin Anttilan luettelossa. Minähän olen sittemmin ripotellut netin täyteen kuvia joissa näkyy kaikki mahdollinen muttei "tuhmat kohdat", vaan enpä ole siitä mitään kostunut. Sopivaa kumppania ei löydy.

Ja on se nyt jukuliste kumma että oli mistä asiasta tahansa kyse, niin aina on kaikki naisten syytä. Kai se on miesten jatkuva himokkuus ja tarve esitellä itseään nimenomaan sonnina myös naisten syytä sekin.

Vaikka olen nainen,olisin kokenut suorana viittauksena seksiin tuon,ettet voi nyt tavata koska on kuukautiset... saa siinä sitten ihmetellä kun putkiaivo mies käsittää asian väärin.

• ala-arvoista menoa
        putkiaivokainainen kirjoitti:

Vaikka olen nainen,olisin kokenut suorana viittauksena seksiin tuon,ettet voi nyt tavata koska on kuukautiset... saa siinä sitten ihmetellä kun putkiaivo mies käsittää asian väärin.

Ehkä tämä on niitä asioita jotka itselle ovat itsestäänselviä ja toiselle eivät. Eli jos minä haisen, minua sattuu ihan helvetisti ja näytän rumalta, niin en tuollaisessa tilassa halua ketään tavata, oli syy sitten flunssa tai joku muu.

Ehkäpä seuraavalla kerralla sanon vaan että "tässä viikon sisällä en pysty tapaamaan". Piruako sitä selittelemään...? Tuntuu vaan että silloin harvoin kun olisi mahdollisuus joku tavata niin se on AINA tuohon pahaan aikaan, mikä ihme siinä onkaan! Grrr!!!

• Tässäpä näkemys
        ala-arvoista menoa kirjoitti:

Et ehkä hoksannut, että puhuin itsestäni tuossa torjumistarinassa. Itse kun en etsi pelkästään seksiä. Ongelma onkin, että todella moni nainen etsii, mutta ei sitä kerro. Vika ei siis ole tuolla saralla ainoastaan miehissä. Koska kuitenkin minäkin olen kiinnostunut myös seksistä, en hae kumppania, johon en tunne fyysisesti lainkaan vetoa.

Ja nyt sekoitat taas tosimaailman ja nettideitin toisiinsa. Jos olet tosiaan niin onnekas, että tapaat arjessasi sinkkuja vastakkaisesta sukupuolesta, tutustu sitä kautta. Kaikki eivät ole niin onnekkaassa asemassa, ja käytännössä ainoa kanava on esimerkiksi nettitreffit, vaikka itse en niitä kyllä ainakaan fiksuille miehille suosittelisi kuin varauksella. Lisäksi nettitreffeillä todellakin tietyt oletukset ovat voimassa ("identtiset kaksoset eivätkä yksilö"), niihin liittyy mm. tuo vartalomallin salailu pelkillä kasvokuvilla. Et vain selkeästikään ole nettitreffailua harrastanut tarpeeksi kauan niin et tiedä. :P

• ala-arvoista menoa
        Tässäpä näkemys kirjoitti:

Et ehkä hoksannut, että puhuin itsestäni tuossa torjumistarinassa. Itse kun en etsi pelkästään seksiä. Ongelma onkin, että todella moni nainen etsii, mutta ei sitä kerro. Vika ei siis ole tuolla saralla ainoastaan miehissä. Koska kuitenkin minäkin olen kiinnostunut myös seksistä, en hae kumppania, johon en tunne fyysisesti lainkaan vetoa.

Ja nyt sekoitat taas tosimaailman ja nettideitin toisiinsa. Jos olet tosiaan niin onnekas, että tapaat arjessasi sinkkuja vastakkaisesta sukupuolesta, tutustu sitä kautta. Kaikki eivät ole niin onnekkaassa asemassa, ja käytännössä ainoa kanava on esimerkiksi nettitreffit, vaikka itse en niitä kyllä ainakaan fiksuille miehille suosittelisi kuin varauksella. Lisäksi nettitreffeillä todellakin tietyt oletukset ovat voimassa ("identtiset kaksoset eivätkä yksilö"), niihin liittyy mm. tuo vartalomallin salailu pelkillä kasvokuvilla. Et vain selkeästikään ole nettitreffailua harrastanut tarpeeksi kauan niin et tiedä. :P

Ai minä vai? Ei minulla ole mitään sos. kuvioita, eli ainoa kanavani on nettideittailu. On tätä jo muutama vuosi tullut harrastettua harvakseltaan.

Sattuuhan varmaan itsekullekin ettei oikein ole samoilla linjoilla toisen ihmisen kanssa ja tulee väärinkäsityksiä. Hyväksyn pitkin hampain sen että joku voi tajuta kuukautisten paskamaiseen aikaan viittaamisen joksikin seksijutuksi, mutta sitä en hyväksy että joku tyyppi on jatkuvasti kimpussa ja tuputtamassa seksisuhdetta kun hänelle on jo moneen kertaan sanonut että ei ole nimenomaan hänestä kiinnostunut.

Eikä se tietenkään tarkoita että pyrin platoniseen suhteeseen. Se se vaan on sillälailla että "kaikki saa ja kaikilta saa, mutta kaikki ei saa kaikilta". Sitä en ymmärrä että minkä takia joku jää takomaan päätään seinään ja jankuttaa asiasta sellaiselle jota hän ei saa. Kun keskustelin sen (tarinassani jälkimmäisen) miehen kanssa hän puhui elämästään varsin negatiiviseen sävyyn, ja minulla kun on muutama onneton mies jo aiemmin elämässäni ollut, ei kiinnosta olla enää jokaisen onnettoman lohduttelija. Säälistä en siis anna. Vain ihastuksesta, tai himosta. Kumpaakaan en tunne jankuttajaa kohtaan.

Eikö happamasti suhtautuva nainen ole turn off? Puuttuuko joiltakin miehiltä joku palikka päästä ettei ymmärrä tulevansa torjutuksi? Itse ilmaisen kyllä suoraan jos jotakuta oikeasti haluan.

• issci

Osuit naulan kantaan tossa pikkupoikavirityksessä.

Lopetin tuttavuuden erään miehen joka oli tuollainen, tulkitsi kaiken seksuaalisesti. Oltiin sitten myöhemmin tauon jälkeen yhteydessä ja hän kysyi kuulumisia, johon vastasin mm. että olen löytänyt oman juttuni elämässä (millä tarkoitin luontoon liittyvää harrastustani josta pikemminkin on nyt tullut elämäntapa). Hän tulkitsi senkin niin, että olen löytänyt jonkun oman friikin seksiharrastuksen, ja toiveikkaana alkoi heti kysellä, mikä se on... Pettymys oli valtava, kun kerroin mikä se minun juttuni on :D

• ala-arvoista menoa
        issci kirjoitti:

Osuit naulan kantaan tossa pikkupoikavirityksessä.

Lopetin tuttavuuden erään miehen joka oli tuollainen, tulkitsi kaiken seksuaalisesti. Oltiin sitten myöhemmin tauon jälkeen yhteydessä ja hän kysyi kuulumisia, johon vastasin mm. että olen löytänyt oman juttuni elämässä (millä tarkoitin luontoon liittyvää harrastustani josta pikemminkin on nyt tullut elämäntapa). Hän tulkitsi senkin niin, että olen löytänyt jonkun oman friikin seksiharrastuksen, ja toiveikkaana alkoi heti kysellä, mikä se on... Pettymys oli valtava, kun kerroin mikä se minun juttuni on :D

No joo. xD

Sitä se pikkupoikuus nimenomaan on että kaikki asiat vedetään sinne seksiin päin vaikka väkisin. Jos ei ole semmoista maanikkoa koskaan kohdannut, ei varmaan usko miten pontevasti tuollaiset jaksavat sitä omaa "harrastustaan" tuputtaa muillekin.

Jossain chatissa joskus tulee jotain ihme tapauksia vastaan. Jos ei arvaa lopettaa kommunikointia heti kun toinen alkaa vaikuttaa vähän "pervolta", niin sitten se sama nikki on kimpussa joka kerta kun samassa chatissa liikkuu. Eikä kyllä jaksa kuulla ilta toisensa perään miten joku saa kiksinsä jostain ihme jutusta. Kiva sulle, ÄLÄ kerro lisää, tulee mieleen...

• tosionin russia

suomalaiset ämmät on itsekkäitä nirppanokkia ovat kasvaneet kakkulusikka suussa toisin on naapurissa!

• heippa8

No voi kuule, mene sitten naapuuriin, se on niin yksinkertaista.

• www.naamavika.com

varatut päivystää vaan suomi treffeissä js ehdottelevst naisille törkeyksiä jos päääsevät juttusille. asialliselle miehelle ei kukaan edes vastaa.

• voi myrkky

Mihinkähän sitä uskois enää, kun ensin ihan fiksusti käyttäytyvä mies,
      muuttuukin vain seksiä haluavaksi pukiksi,,muutaman viestin jälkeen. Sikäli mikäli 57 vuotiaalta voi edes odottaa, mitään suuria puheita enenpää.

Tälläiset ukot voi työntää vehkeensä mankeliin...tai mennä iskuriin, mutta
      kai sielläkin joku taso on.

• Iskuristi

Ne on pettyneet syvästi siellä Iskurissa ettei 40 naiset heistä innostu...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      7016
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      703
      3101
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1310
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1291
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1285
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1187
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1170
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1136
    9. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      218
      1086
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    Aihe