Netissä surfaen törmäsin outoon ilmoitukseen, joka kertoi että amerikkalainen niin sanottu 'kuuluisa radiojuontaja' on tulossa Suomeen toukokuussa ja on etsimässä suomea puhuva henkilöä, joka etsisi hänelle suomalaisista nettideittisivustoista naisia. Avustajan tehtävän kuuluu keskustella ja hurmaa naisia saadakseen heidän puhelin numeroita. Mitä enemmän puh. numeroita avustaja saa, siitä on paremmin hänen palkka. Toisin sanoin avustaja tulee palkittu jokaisesta puhelin numerosta.. Ja sitt avustajan pitää lähettä naiselle textari " hei kaunis, olen suomessa.", kun mies ( juontaja) saapuu maalle. Mielestäni tää juttu on aika outo.. Jos mies halua tutustua naisiin, mix hän ei työllistä englanninkielistä avustaja, miten hän ajattele puhumaan naisten kaa deitissa..? Kyllä, on ihan selvä, etteihän keskustelua halua. Mutta jos naiselle sattuu jotain, ei kukaan koskaan saa se ihme juontaja, virtuaaliavustajasta tulee syyllinen, eikähän tiedä yhtä mitään omasta työnanatajasta. Mitä mieltä olette tästä?
Huijari saapuu Suomeen
paniikin aiheuttaja
1
225
Vastaukset
- Anna olla...
Miten sinä liityt tähän asiaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635