Mitä mä oikeen teen... mulla on hirvee vauva kuume. haluisin lapsen. oon kattonu jo kaikkia lastentavaroita yms. seurustelen mun poikaystän kaa jo 17kk. mut siin on se ongelma et mun poikaystävä ei missään tapauksessa halua ottaa vauvaa... mä oon jo miettiny et jos vaan jätän e-pillerit pois enkä kerro sille mitää muutaku vast sit ku oon raskaana....
16v ja kauhee vauvakuume
9
291
Vastaukset
- Provoko??
Tämä on provo vaikkakin arkipäivää monella päälle 20 vuotiaalta.
- sekaisin.
mm... mä en vaa tiiä mitä teen ku haluisin muksun mut toisaalta haluisin nauttia nuoruudesta
- Ei ihan normaalia
Koeta etsiytyä kotipaikkakuntasi mt-palvelujen piiriin.
- Mt-auttaa
Ei ihan normaalia kirjoitti:
Koeta etsiytyä kotipaikkakuntasi mt-palvelujen piiriin.
Olen samaa mieltä.
- strawberrry1
Jos tämä ei ole provo niin älä nyt ihmeessä jätä e-pillereitä salaa pois poikaystävän tietämättä. Todella typerä temppu olisi. Lapsen hankinta pitää olla molempien toiveena ja mieluiten suhde vakaalla pohjalla. Olet vielä sen verran nuorikin että kerkeet kyllä hankkimaan lapsen myöhemminkin.
- VaJaassa suhteessa...
No kellä se suhde niin vakaalla pohjalla on.
Rojut torveen vaan.
TÄMÄ ON PROVO!!
- VAUVA KUUME
kontaktoi tänne niin saat apua isowiikinki@gmail.com
- ahahaha
kontaktoi :D:D:D:D:D ^
- jenski-97
hei minäkin olen 16-vuotias tyttö ja haluaisin vauvan ja miehenikin haluaa, mutta meillä ei ikinä tärppää ollaan yritetty koko ajan mutta ei tunnu osuvan..... toivottavsti meillä molemmilla kohta tärppää.. :))!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634