http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4f8c758f9baea211105098
PARAS ILMAINEN PELI!!
12
455
Vastaukset
- Mudsaf
Mikset pelaa samantie dota 2
- BullDog89
Dota2 on ihan hyvä verrattuna LoL:iin, mutta huonommilla koneilla dota2 on aivan helvetinmoinen homma pyörittää, sekä avaimia on suht koht vaikee hankkia jos et tiiä ketään jolla olis. etc. ei kukaan suomalaisista kavereista juurkaan varmaa omista dota2 kopioita.
- BullDog89
Mutta siis ihan vakavasti, KOKEILE TÄTÄ PELIÄ. Tämä on yksi niistä harvinaisista ilmaispeleistä josta oikeasti pidän. arvostelisin pelille 5/5.
- dfgdgfgd
Joo iha kiva peli, mut nytki ku olen jotain 12 lvl ja aina ku pelaan niin joku alakaa vikisee ja reporttaa vain siksi kun mokaan jotain tai pelaan huonommin.
- homopaska111
Joo elikkäs tämä dota2... omistan dota2 ja streamis ois 30 dota2 oottamas. kone jaksaa jauhaa ja näin mutta loli vie sydämeni. honia on myös kokeiltu
- onnz423
Tässä csän tapainen ilmainen peli windowsille:
Cs-portable 2.62h: http://adf.ly/KM1L1 Lisätkääpi Sienih/Gorthog (Huppupää/jayce). Ensimmäiset kymmenen saa ilmaiset Dota 2 keyt.
- kaustala
paras ilmanen peli on team fortress 2 (nykyään ilmanen). paras nettiselainpeli taas on mielestäni suomalainen glory of the fellowland
- repikää siitä
paras ilmainen peli on naisen vittu
- saatana perkele
dota 2 on säälittävä matkinto blizzardin peleistä .LoL on ihan hyvä ja vielä ilmaseksi peliksi
- Abinererer
Kyllä matkia kelpaa kun valtuudet ja pääjehu IceFrogin omistaa. Tunnen jo myötähäpeää tällaisia klovneja kohtaan. Dota 2 on ilmainen ja julkaistukin tietääkseni viime kuun loppupuolella. Se, että kumpi on sitten parempi peli, Dota vai LoL, voidaan riidellä. Inhimillisen omantunnonkin nimissä olen uskollinen Dotalle, koska ilman sitä ei olisi koko genreä olemassakaan. Se "miljoonien" pelaajakanta LoLista on harhaanjohtava ja lapsellinen vetoomus. Dota 2:han voitti peliajaltaan LoLin tästä alkuvuodesta, vaikka suljetussa betassa tuolloin olikin. Riot yritti kumota tätäkin vetoamalla "miljooniin" pelaajiinsa. Nähtävästi tileillä ei pelatakaan niin paljon kuin uskottiin. On pelaajamääräkin vetoomus ja pah!
- poika99
Pelaa wot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906