Monesti olemme hytisseet kylmissään kaupungilla,kun vika dösä jo mennyt. Onneks on poliisit jelppamassa.Kyyti kämpille järjestyy...pitäsköhän kaffit tarjota joskus...Ei tälläistä palvelua oo Pirkanmaalla.
Lapin poliisi in ihqu ♥
48
1066
Vastaukset
- wq1han w1ttu
jaahhaas. eipä taia poliisien toimenkuvaan kuulua verorahoilla tällaista tytsyjen kotiinkuljetusta harrastaa.. pitäsköhän tehä kysely kyseisestä toiminnasta. ja tämä aloitushan käykin siihen hyvänä todisteena.
v1tuttaa tämä yleinen moraalittomuus, joka leviää kuin rutto konsanaan. - Pazkasakki
Siis onko poliisi nykysin taxi?..Ihana kun poliisien virkoja vähennetään ja virassa oleville lisätään duunia.Onhan se perzeestä jos aika menee teinien kotiin vientiin.
Poliisit kyttää ja sakottaa pölliautoja...miehet kuskaa puita yötä päivää...ja sitte kuskaavat jotain pikkupilluja kotiinsa...HALOO!!!Lopettakaa koko poliisin toiminta Oulun pohjoispuolelta! HETI!- velhoveeti
onko pöllimiehelle käyny kalpaten,kun noin suututtaa?vai ottaako pollaan,kun ei ite oo päässy pikkupilluja kuskaan
- TAXIMIES L
Kait sitä nyt KYYTIÄ saa antaa,mitä pahaa siinä on.
- Dorka teini..hävettä
Soita isäsi hakemaan kotiin.
- Opiskelijatytsyt
Eipä olla kotona asuvia tytsyjä ! Ihan täysikäsiä ollaan. Poliisihan auttaa ja palvelee :D Kuulkaas,taitaa olla ny niin että OOTTE KATEELLISIA,katos kun tytsyt tahtoopi tykätä poliiseista.On ne niin komeitakin virka-asussaan...Mikäs siinä on viedessä,jos kerran aikaa on !
- Anna ja Meri
Poliisi toimii ihan oikein,ovat turvallisia miehiä,tahtoovat että kaikilla on turvallista.Eipä aina moitita,kehaistaankin joskus.Ovat tosimiehiä,toisin kuin moni muu.
- HELMIKemijoelta
Anna ja Meri kirjoitti:
Poliisi toimii ihan oikein,ovat turvallisia miehiä,tahtoovat että kaikilla on turvallista.Eipä aina moitita,kehaistaankin joskus.Ovat tosimiehiä,toisin kuin moni muu.
TODELLISIA HERRASMIEHIÄ JA TOSIMIEHIÄ,ottakaa pöllikuskit oppia !!
- Ihanat poliisit
HELMIKemijoelta kirjoitti:
Ei se ole ihme että poliisikoulun pääsykokeissa palikkatestin palikat on superlonia....kolmikulman luukusta mahtuu sisään neliöt,suorakulmat,ja pallot.....
*nauraa* - Finni otsassa
Opiskelijatytsyt kirjoitti:
Eipä olla kotona asuvia tytsyjä ! Ihan täysikäsiä ollaan. Poliisihan auttaa ja palvelee :D Kuulkaas,taitaa olla ny niin että OOTTE KATEELLISIA,katos kun tytsyt tahtoopi tykätä poliiseista.On ne niin komeitakin virka-asussaan...Mikäs siinä on viedessä,jos kerran aikaa on !
Ja kun ei baarissa flaksi käynyt....
- "Litrahuulet"
Oikein täysi-ikäinen täällä kommentoi omaa tyhmyyttään :-O
Oliko ihana virka-asuinen poliisi jo keski-iässä,hieman kaljuuntunut ohimoiltaan?
Tykkäsi kovasti nuoren,humalassa olevan tytön sönkötyksestä ja lipomisesta...pieni roiskeläppä ja avonainen toppi yllään?
Toivottavasti annoit kotiportilla pikkasen sormella kokeilla ...saa nuuhkia kotimatkallaan.
Pitää laittaa www.poliisi.fi kautta palautetta vaikkapa Roin poliisiasemalle Jukka Haatajalle jotta jutskaavat aamukaffellaan miten kännikalojen kotikyydit hoidellaan.Minun mielestä täysi-ikäiset naiset joilla ei baarissa oikein nappaa voisivat opetella ottamaan mukaan baariin kunnon kävelykengät..jotta kotimatka on mukavampaa kävellä.Jos ei varaa taxiin jostain syystä enää ole. - Opiskelijatytsyt
"Litrahuulet" kirjoitti:
Oliko ihana virka-asuinen poliisi jo keski-iässä,hieman kaljuuntunut ohimoiltaan?
Tykkäsi kovasti nuoren,humalassa olevan tytön sönkötyksestä ja lipomisesta...pieni roiskeläppä ja avonainen toppi yllään?
Toivottavasti annoit kotiportilla pikkasen sormella kokeilla ...saa nuuhkia kotimatkallaan.
Pitää laittaa www.poliisi.fi kautta palautetta vaikkapa Roin poliisiasemalle Jukka Haatajalle jotta jutskaavat aamukaffellaan miten kännikalojen kotikyydit hoidellaan.Minun mielestä täysi-ikäiset naiset joilla ei baarissa oikein nappaa voisivat opetella ottamaan mukaan baariin kunnon kävelykengät..jotta kotimatka on mukavampaa kävellä.Jos ei varaa taxiin jostain syystä enää ole.Kuulehan "Litrahuuli". Emme ole olleet kännissä,tai baarista tulemassa.Muuten vain hengiltu kaupungilla tuttujen kaa. Mistä moisen olet päähäs saanut,että kännikyytiläisiä ???????
- nei nei neitokainen
HELMIKemijoelta kirjoitti:
aivan ja AHHHH niin komeitakin puvussaan ♥♥ ei ihme,että miehet on kade :D
- jihaaaa
"Litrahuulet" kirjoitti:
Pitää laittaa www.poliisi.fi kautta palautetta vaikkapa Roin poliisiasemalle Jukka Haatajalle jotta jutskaavat aamukaffellaan miten kännikalojen kotikyydit hoidellaan.Minun mielestä täysi-ikäiset naiset joilla ei baarissa oikein nappaa voisivat opetella ottamaan mukaan baariin kunnon kävelykengät..jotta kotimatka on mukavampaa kävellä.Jos ei varaa taxiin jostain syystä enää ole.LITRAHUULIKIN taitais tykätä nuoren tyären lipomisesta!! paistaa tässä selvästi kateus.oikein hehkutit tuota ROISKELÄPPÄÄ JA AVONAISTA TOPPIA.ite olisit halunnut,vai? sitäpaitti,eihän nuo tyäret mitään tuollaisesta puhuneet,kyytistä vaan.sulla sairas mielikuvitus
- Maine kiirii
Kuulehan "Litrahuuli". Emme ole olleet kännissä,tai baarista tulemassa.Muuten vain hengiltu kaupungilla tuttujen kaa. Mistä moisen olet päähäs saanut,että kännikyytiläisiä ???????
Teillä Pirkanmaalta tulleet opiskelijatytöt on sellainen maine.
- Vinkki kaikille
Tosi herrasmiehiä! Ja jokainen veronmaksaja maksaa nämä teinityttöjen kyydit.Toivottavasti kaikki Roin baarikävijät huomaavat ilmaisen taxin=poliisin ja eivät enää maksa pirssikyytejä turjaan taksikuskeille... vaan menevät kyttiksen oven taakse vonkaamaan kyydin kotiin verukkeella "viimeinen dösä meni jo" :-DDDD
- helmikutonen
Ihan selvästi kirjoittajat on kateellisia miehiä !!!!!!!!!!! Joilla ei ole itsellään flaksi käynyt...
- hullun
epätoivoisille kelpaa kuka vaan... pöllikuski tai jopa poliisi..
- eitoivoton
nimimerkki "hullun" ajatus on kyllä ihan hullun !
- RaSpOnK
Miks miehet inhoo ja morkkaa poliseja ??
No kun niittenkin naiset niitä kattelee !!- Piipaa,paapii666
Eikös "rosvot" ole kuitenkin rikkaampia, niillä on nopeammat autot ja prätkät sekä kovemmat pamput....:)
- LISÄÄ POLIISIFANEJA
Poliisi on MAGEEEEE !
- Idolinne
Kiitos kiitos.On hienoa jota meitä poliiseja kunnioitetaan.Asumme ovat todella monien fantasioissa.
Osa sakista on vaan niin naurettavia "pyllyn nuolemisessa",jotta aivan hävettäs jos ois oma teini/nuori aikuinen joka kyytiä haluaa.
Monet makiat naurut olemme raportilla saaneet. Kiitos teille asiakkaat. - kahinaa kahinaa
LAPIN YÖSSÄ.....ON HYVÄ OLLA......
- P O P
koettu ja hyväksi havaittu :D
- artturi1961
Kyllä ny on lapin miehet suutuksissa kun kilvan naiset vihattua poliisia kehuu
- RoippariN
mitä ne teille teki ?
- veeravainio
meilä Torniossa on paljon paremmat...
- KessuKaritsa
Poliiseille lisää määrärahoja ja virkoja !
- Pentti 50 v.
Kyllä olen Rovaniemen poliisien kanssa tehnyt monet temput, kiitos siitä.
- pooukko
olen oulussa ja rovaniemellä saanut kyydin kotia poliiseilta.viimeksi täällä rovaniemellä ja matka oli noin 30 kilometriä ja oli kaverikin matkassa. olen mies ja entäs sitten? olen jonkun kerran soittanut poliisit itselleni että katsovat että pääsen kotia. iteppä maksan verotkin.....................
- Pimppi kipeä
Minä olen kans saanut "kyydin" kotiin poliisiautossa.Oli kunnon "vehje".Ette maksa veroja turhaan.
- Pettäjän tie
Ja ps...poliisilla oli kultainen sormus vas.nimettömässä...minulla ei.
ihqua, ihqua. meeppä miehenä pyytämään kyytiä, pääset korkeintaan putkaan..
- Nuolee pebaa
Steel....se on sulle ihan oikein.
- kotimies-
Miehenä olen pyytänyt kyydin ja kotia olen saanut kyydin.
Mitä tämä paskan jauhaminen teillä nyt on? - wäinööööööööö!!!!!
niin,kato ilmeisesti tässä on kyse siitä,että poliisin toiminta ja palkathan maksetaan verorahoista,niin tässä ihmetellään,että kuuluuko poliisin sentään "tytsyjä kotiin ajeleskella".
- Hommat kusee
Siis tässä ei ole kyse muusta kuin että Rovaniemen poliisit kuskaa verorahoilla jotain kännikalateinipilluja kotiin työajalla.Osa nuzzii niitä kyytimaksuna...osa ei. Ja koko homma on minusta väärin.Siitä on kyse.
- nyrkkikyllikki
Hih..onpa ihanan eloisa ketju..
- SmurffiKytät
Taitaa nuo pohjoisenkin puppeli poliisit antaa vain pojille kyytiä...
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013050716990445_uu.shtml
Sen mitä noitavainoiltaan ehtivät,oksettavaa toimintaa! - tarkkailijamies
provoketju.
- viimonen vikinä
Onneks taas on pimeetä et ne ei heti huomaa, mitä tuli noukittua kyytiin.
- P O P
Poliisi tekee ihan oikein,kun auttaa!! En kyllä ymmärrä heidän haukkumistaan ollenkaan. Poliisi on tosi mies,kuten eivät eräät täällä.
- MonoPoliCelcius
Soon Lapissa vähän eri asia..... pakkasta yli -40 C, silloin "kyrvätkin" tarvii lämmitystä....... tytsyt on ihan oikealla asialla.
- ounasmetästäpäivää
Minustaki piettiin huolta, kun emäntä moksi turpaan kerran. Kun en jaksanut enää sitä hakkaamista, niin lähin ulos talviyöhön. Ja emäntähän se näppäränä soitti vielä poliisin perään. NOoh, siinä jepareiden kanssa jutusteltuani päätettiin että lähen putkaan nukkumaan. Enpä ollut edes päissään, joten tovi siinä meni että sai nukuttua ku juoppomölisiät pitivät mekkalaa.
Mikäs siinä... palvelu pelaa. Ja aamulla sain siviilipukuisilta vielä kyydin kotia. - potilas47
Liäkärilt tämmönen diagnoosi keskusteluun, kun kertoivat
sinipipojen puhalluttaneen cittarin pihalla kauppakärryn
työntäjiä, kuka sitten lienee ihqu tai jotain, enpä tiijä:
.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Hallusinaatio
.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kollektiivinen_mielenhäiriö
- ounasmetästäpäivää
Tosin niillä siviilipukuisilla oli joku korvaruokinta-aparaatti molemmilla, liekkö rahkaa kun olivat silleen bodarin oloisia ja mällikin huulessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164