Antakaa mese
S-posti tai face tyyppei oon chilli ja iha perus tyyppi.saisit olla 12-15v
13v pojalle tyttöystävä
mhh3
2
155
Vastaukset
- Mhh3
Oon siis helsingist
- wapaa tyttönen
mooi:) laita mulle s-postii oona1.hakkinen@gmail.com oon ihan parin viikon sisää 13w ja asun lahessa ja espoossa käyn usein myös stadissa ;) mua vähät kiinnostaa sun pituus/paino ja ulkonäkö jos ollaa pelkkii kavereita:) voitais nähä kavereina ja sit kattoo miten käy.. :) siis jos nyt ees haluut vastaa mulle XD mä oon tällai noormi tyttö ja harrastelen milloin mitäkii XD vastaa oikeest mahd nopee! :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667