Yläkerran sisäkatto tarvis tehdä paneelilla, ja hommaa hankaloittaa se, että katto on osittain vino. Keskelle kattoa pitäisi siis tehdä jiiri. Onko hyviä vinkkejä koolauksen ja paneloinnin tekemiseen millä tuosta saumasta saisi siistin? Huoneen muoto on sellainen, että paneelit olisi paras laittaa sen taitteen suuntaisesti. Eli niin että jiiri kulkeee paneelin suuntaisesti.
Panelointi jiiriin
3
665
Vastaukset
- ¨åuöiåioäöå
Kannaittaisko sittenkin laittaa jiirin tilalle lista?
Varsinainen jiiri tuossa kohtaa ei ole paras vaihtoehto.- Panelointia opettelemass
Lista olisi idioottivarmempi, toisaalta olen jossain nähnyt hiton siististi paneloituja monimuotoisia sisäkattoja ja tekisi mieli yrittää.. Jiiri on aika loiva, joten sellainenkin on käynyt mielessä että kikkailisi jiirin pontilla. Eli sahaisi toisen laudan naaraspontista toisen puolen pois jolloin laudat saisi liitettyä toisiinsa kulmassa. Vähän vaikea selittää ajatusta näin kirjoittamalla...
- jiiri1
Kannattaa muistaa että puupaneeli elää ja siistiksi paneloitu jiiri voi aueta vuosien saatossa vaikka laittais liiman väliin. Kyllä lista on aina varmempi. Mutta voihan sen toki paneloida ekajiiriin ja sitten ku aukeaa siis jos aukeaa niin ampua listan päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667