Olen nuoren 15-vuotiaan äiti ja ihmettelen mistä saan riparikorttiin leimat häistä tai kastetilaisuudesta kun suvussa eikä tuttavillakaan ole sellaisia tiedossa. Ihmettelen vaan tätä kirkon PAKKOLEIMAA ennen kuin pääsee ripille.
Kun edes tietäisin missä kirkossa ja milloin joku vihittäisiin tai lapsi kastettaisiin niin menisimme takapenkkiin KUOKKIMAAN että saatais se helv.tin LEIMA, mutta ei mistään saa tietää.
Apua auttakaa nyt jos teillä ollut samaa ongelmaa.
TV. Kiitollinen äiti
Rippikoulu ja pakkotlaisuudet
riparileima
3
124
Vastaukset
Hei,
Kehottaisin sinua olemaan yhteydessä nuoresi rippikoulun työntekijöihin ja kysymään heiltä neuvoa, miten tällaisessa tilanteessa kannattaa toimia. Heiltä saat varmasti hyvät ohjeet, jotta rippikoulun ennakkojakso saadaan suoritettua.
Terveisin,
Toni Nettisaappaasta- öööööööhh
Meillä se oli ainakin häät, hautajaiset, kastajaiset tai normi junalanpalvelus, ehkä et ole huomannut että se voi olla myös jumalanpalvelus?
- 1212111
On kyllä oikeasti ihan perseestä tommoset leimat. Kaikella turhalla ne ihmisiä riesaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734269Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921223
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66918Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia114855Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65826
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245789- 37773