Touko-kesäkuusta juttua löytyy mutta onko kukaan käynyt syyskuussa Dubrovnikssa? Onko silloin vielä täynnä turisteja? Millaista Lapadin niemellä on syyskuussa, onko merivesi uimakelposta?
Dubrovnik syyskuussa
unelmaija
1
389
Vastaukset
- jep _
Kannattaa mennä ennemminkin aivan pahimman kesäkuumuuden ja ryysiksen ulkopuolella. Itse menisin juurikin huhti-toukokuussa tai sitten syyskuussa. Tuonne on aika hyvin äkkilähtöjä nykyään joten kannattaa myös harkita sellaisen nappaamista varsingin sesongin ulkopuolella. Kattelin haussa ( http://www.matkaopas.info/akkilahdot/kroatia/ ) että halvin on 320 euroa (lento ja hotelli).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595