Olisiko täällä ketään tyttöä pitämää seuraa? :)
Olen 96 syntynyt poika, Etelä-Pohjanmaalta. Etsisin tyttöjä pitämään seuraa ihan jutustellen, ja jos synkkaa niin voi olla jotain vakavempaakin :)
En ole mikään nörttihihhuli enkä kyllä kovanaamaisin gangsterikaan.
Jutellaan lisää yksityisesti :)
antska@outlook.com sähköpostia, skypeä, meseä. Kaikki käy :)
Tytöistä seuraa :)?
ans1
3
108
Vastaukset
- ans1
Niin ja jos mieluusti olisit - 3 vuotta niin on ajatustenkulku samanlaista :)
- wapaa tyttönen
hahha! :DD hauska sä ainakin oot! :DD nii elikkäs mä haluisin kans juttu seuraa;) tylsyys iski... :( mut annatkos sun s-postin? numeroo en uskalla heti antaa etten joudu vaikeuksiin keidenkään hullujen kanssa.... ei sillä etten luottais suhun tai mitää muuta sellasta XD
- moikaikkitytyt
moi wapaa tyttöne :) anna kik jos on ni kikkaillaa siel t.96 poika keskipohjanmaalta ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670