Motne Negroon. Kannattaako Dubrovnikista mennä päiväretkelle Monte Negroon vai pitääkö yöpyä. Kartasta katsoen Monte Negron raja tulee meren rantaan, joten mahdollinen rantatie kiinnostaisi. Suositteletko jotain kivaa paikkaa kohtuullisen matkan päässä Dubrovnikista.
Dubrovnikista
1
296
Vastaukset
- Montenegro yhteen...
Kotorinlahti kaupunkeineen on päiväretken päässä, se on tosi kaunis vuono eli kannattaa ehdottomasti käydä; Budva ei niin säväyttänyt. Jos ei vuokraa itse autoa, pääsee bussillakin - tarkista aikataulut - ja moni turistitoimisto tekee myös retkiä, mm Elite n 50/nuppi/retki. Itse päädyttiin juuri tuollaiseen valmiiseen retkeen, sai nauttia lounaalla viiniä ja keskittyä maisemiin matkalla eikä tuijottaa tien kurveja, sillä niitä riitti. Auton parkkeeraus Dubrovnikissa yön yli on tosi kallista, jos nyt paikan edes löytää (ellei hotellilla ole omaa), eli päivävuokraus kätevin. Vuokra-autolla käytiin Korculan saarella - tai auto jäi Orebiciin ja siitä lautalla yli. Kiva reissu sekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635