Eli voinko laittaa jonkin ohjelman tuohon kotona möllöttävään Xbox:iin ja katsoa Kinectin kautta, että kenen postinkantajan tai putkimiehen kanssa se vaimo taas pelaa tai onko se pikku Ville nyt edelleen siellä jo kolmatta tuntia pelaamassa luvatun 30minuutin sijaan?
Niin, siis löytyykö semmoista helppoa ohjelmaa? Tokikin siitä saisi ihan hauskoja kuvia myös perus arjesta koneelle, joita olisi sitten muksujen kiva aikuisena katsella.
Joo, en ole mustis vaimolleni, vaan ajattelin, että olisi hauska jos voisi olkkarista huikata, että astu vähän enempi vasemmalle jne.
Miten Kinect Xbox 360 kuvaa voisi katsoa etänä pc:ltä?
4
133
Vastaukset
- Eki19
Kysyt väärästä paikasta. Ei täällä tommosiin osaa kukaan vastata...
Suosittelen jotain taitavampien koneiden käyttäjien sivustoa. Täällä lähinnä pelataan...- Ei saa ei
Kyllä osaa vastata ja aloittajalle että ei saa.
- nimimerkki on pakoll
Ei saa ei kirjoitti:
Kyllä osaa vastata ja aloittajalle että ei saa.
Aivan varmasti saa. Se on taas eriasia löytyykö sellaista ohjelmaa valmiina ja pystyykö sen jälkeen pelaamaan xboxilla normaalisti. Pc:hen yhdistämällä onnistuisi helpommin.
- ThatIsSoSimple
siis ihan perus vaikka hd pvr ja se tietokoneeseen kiinni ja tietokone telkkariin, boxista johto Hd PVR:lle ja PVR:tä telkkariin jolla pelataan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450