Kesällä torreviejaan menijöitä? Ite oon frendin kanssa menossa heinäkuuksi.. kolmas kerta itellä ja frendi lähtee ekaa kertaa torreen. Pistäkäähän juttua jos joku on heinäkuussa menossa jorailee apollonkadulle ja oziin jne :)
kesällä torreen menijöitä?
8
344
Vastaukset
- Calle Apolo-80
Liity facebookissa torrevieja sivustolle, sielä suomalaisia ja bileseuraa löytyy :)
- kolmatta kertaa
vähän tarkempaa ryhmä ehdotusta FB oon koittanu ettii mut eihän tuol oo mitää
- esim.
Facessa; Torrevieja.fi. por ejemplo
- 26-v
Syksyksi alkaen 24.07.
- airistusmikäpösilö
Ootko nimimerkki 26-v ihan oikeesti menossa joraileen apollokadulle tai oziin, niinkuin aloittaja kysyi? Vai halusitko vain ilmoittaa että olet menossa Torreviejaan?
- Familycuy
Tiistai aamuna Oulunlennolla tullaan.
- Freeze37
Maanantai aamuna kahdeksi viikoksi. Hyvät olosuhteet Suomessakin valmistautua Espanjan lämpöön.
- Syksy parempi
Heinä-elokuu ei tosiaan ole paras aika lähteä, nytkin siellä on jo yli 30 ja kuukauden-parin päästä kuuma kuin helvetissä. Sitten vaan istuskellaan sisällä tuulettimen alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635