ketä menossa? millon? matkakokemuksii??
Ibiza 2013
5
428
Vastaukset
- Mävain
Heinä-elo vaihteessa kaverin kanssa sinne niin, ekaa kertaa tosin
- Ekiku
Miten sinne pääsee parhaiten Palman kaupungista laivalla/isolla veneellä? Tuskin sinne kuitenkaan tulee muuten koskaan mentyä. Mistä kohdasta Palman kaupungin satamaa iso vene/laiva lähtee, paljon maksaa (onko liput ostettava etukäteen), miten usein lähtee aamulla? Reissun oltava ehdottomasti omatoimi matka ei mikään yhden päivän järjestetty ostosmatka jollaisella olimme vuosi sitten Roodoksen kaupungista Turkin puolella Marmariksessa. Eli vastaavanlainen matka kun Tallinnan päivämatka Stadista meno aamulla, illalla takas ja matkustajat saavat itse mennä paikanpäällä minne lystää kunhan tulevat sovittuun paluuaikaan takas satamaan/laivaan. Samoin mikä on Ibizan satama/kaupunki jonne paatti saapuu vai onko niitä valittavissa useita? www-sivut olisi kivat :-)
- 23aa
Tässä linkki laivamatkaan Ibizalle, linkissá näkyy myös laivan reitti.
http://www.directferries.co.uk/balearia.htm
Kannattaa katsoa myös lentolippujen hintaa,matka voi tulla halvemmaksi lentämällä. - Ville H.
ibizalle lähtö tj 4!!! äiäiäiiäiäiäiäiäiäiäiääiäiääiäi
- adsfgh
Pääseekö ibizan puolella alaikäiset (17v) klubeihin yms tosta vaan? Ollaan kaverin kaa lähdössä Mallorcalle ja houkuttelis hirveesti käydä tsekkaa tuo ibiza samalla, joten onks tää käytännössä mahdollista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635