Taas lumien sulettua, pääsee levareille nautiskelemaan. Puen asuksi minihameen, ja alle sukkanauhaliivit tai korsetin ja sukkanauhoihin mustat verkkosukat. Rintaliivejä unohtamatta. Sitten vain autosta metsikköön ja kalu käteen hameen alta ja odotan vain, jos joku kiinnostunut tulee taakse ja ottaa kalusta kiinni, samalla painaa paljaan kovan kalunsa hameen alle peppua vasten, Ihana tää kesä
Minihame ja korsettimies
4
398
Vastaukset
- Nautin olostani
Se on ihanaa ja houkuttaa miehiä.
http://hentaiteenpic.com/aniboys/images/Suspicious_husband_caught_his_wife_cheating_on_him.jpg nautin alusasuista
- liukasta pintaa
Et usko, kuinka ajatus kutkuttaa ja saa kovaksi, mutta kynnys tehdä haaveista totta on kilometrin korkuinen.
- mies 48vv
Oon joskus itse käynyt lähikaupassa sillai minihame ,sukkauhousut ja korkkarita jalassa. Kyllä katseet kääntyy ja kiihottaa ihan tajuttomasti. Kyrpä on tosi lujaa pystyssä ja se onkin parasta sitoa esim vatsaa vasten ylöspäin, ettei hameenhelma nouse. Rintaliivejä ja sukkahousuja käytän lähes päivittäin vaatteiden alla. Saatan laittaa rihtaliiveihin hiukan täytettäkin ja se sit kyllä jo ehkä huomataankin. Tappi perseessä lisää kokemuksen nautittavuutta merkittävästi ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423