Minäpä suoritin maisterin tutkinnon Hankenilta. Mulla on laakerimaisteritutkinto eli olen vähän parempi kuin muut maisterit.
Hanken paras koulu
14
622
Vastaukset
- 10 luokaltako
Käy Siilin poeka ottamassa lääkkesi, niin jospa pääsi selviäisi =)
- Maisteri Hankenilta
Pitäisikö sua apukoululainen persu pistää avokämmenellä poskeen niin alyä tulisi vähän enemmän :D.
- MBA...
Otapa nyt vaan ne lääkkeesi, niin et luule olevasi toinen kirjoittaja palstalta. Laakerisi ovat nyt niin löysällä =)
- KelpoKonsultti
Riippuu vähän pääaineesta kumpi on parempi kkk vai Hanken. Hankenin vahvuus on ollut perinteisesti rahoitus - jonka suuntauksen Björn Wahlroos ollessaan professorina laittoi alulle. (Julkaisi jo alle kolmikymppisenä tutkimuksia amerikkalaisissa lehdissä). Kauppakorkeakoululla ei tuohon aikaan ollut rahoitusta itsenäisenä oppiaineena vaan aihetta sivuttiin kansantaloudessa ja laskentatoimessa (Hanken oli edellä rahoituksen oppiaineessa). Sittemmin 90-luvulla kauppoakorkeaan perustettiin rahoitus omaksi oppiaineekseen ja vaikea sanoa kumpi on tänään parempi paikka opiskella rahoitusta.
Melkeinpä kaikissa muissa oppiaineissa kauppakorkeakoululla on enemmän arvostettuja asiantuntijoita. Hankenin vahvuus on se, että se on pienempi ja koulumaisempi.- voe mahoton
Mitäpä sitä Savossa etelän puupenkeistä välittämään. Meillä kun on Kuopiojon ylpenkki Jojensuun takasohvineen....
- näen jotta
voe mahoton kirjoitti:
Mitäpä sitä Savossa etelän puupenkeistä välittämään. Meillä kun on Kuopiojon ylpenkki Jojensuun takasohvineen....
Meillehän ne välttää....
- A.D.H.D
Minäpä kävin ensin leikkikoulun, sitten esileikkikoulun ja vielä esikoulun ennen kuin edes koulua aloitin. Kouluun sitten hiihdin kesät talvet. Kiertokoulunkin kävin vastapäivään. Uimamaisteriksi valmistuin pääaineena estetiikka ja valikoiva erotiikka. Sen jälkeen olenkin ollut kieliä lukemassa osuusteurastamolla. Impotetntin paperit on plakkarissa.
- laakerimaisteri
Ettekö te nyt Wittu tajua kunnioittaa mua kun mä olen sentään laakerimaisteri.
- Anonyymi
Minäpä kävin amiskan.
- Anonyymi
Millaisia laakereita ne ovat? Liukulaakeri, kuulalaakeri, rullalaakeri, neulalaakeri? Lieriömäinen vai kartiomainen?
- Anonyymi
Ja mitä luin, että hankeen paras koulu.
Minkä vuoksi hankeen pitäisi paras koulu heittää? - Anonyymi
Takavuosina virnuiltiin Hankenin pääsykokeesta. Se oli tämmöinen. Hakijat kokoontuvat Hankenin edustalle. Professorit istuvat rakennuksen räystäälle ja huutavat: Kom in ! Ne jotka ymmärtävät mistä on kysymys toimivat kuten on kehoitettu ja pääsykoe päättyy.
- Anonyymi
Ehkä palkanneet rekrytoijiksi pikajuoksijoita ja se joka ei päässyt pakoon ammattijuoksijaa, läpäisi pääsykokeen...
- Anonyymi
Joo-o, Pöljällä ollaan. Tosin Pöljän kaltaisella landella tosin ei ole Hankeneita vaan lähinnä maamieskouluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645