Hanken paras koulu

Maisteri Hankenilta

Minäpä suoritin maisterin tutkinnon Hankenilta. Mulla on laakerimaisteritutkinto eli olen vähän parempi kuin muut maisterit.

14

622

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10 luokaltako

Käy Siilin poeka ottamassa lääkkesi, niin jospa pääsi selviäisi =)

• Maisteri Hankenilta

Pitäisikö sua apukoululainen persu pistää avokämmenellä poskeen niin alyä tulisi vähän enemmän :D.

• MBA...

Otapa nyt vaan ne lääkkeesi, niin et luule olevasi toinen kirjoittaja palstalta. Laakerisi ovat nyt niin löysällä =)

• KelpoKonsultti

Riippuu vähän pääaineesta kumpi on parempi kkk vai Hanken. Hankenin vahvuus on ollut perinteisesti rahoitus - jonka suuntauksen Björn Wahlroos ollessaan professorina laittoi alulle. (Julkaisi jo alle kolmikymppisenä tutkimuksia amerikkalaisissa lehdissä). Kauppakorkeakoululla ei tuohon aikaan ollut rahoitusta itsenäisenä oppiaineena vaan aihetta sivuttiin kansantaloudessa ja laskentatoimessa (Hanken oli edellä rahoituksen oppiaineessa). Sittemmin 90-luvulla kauppoakorkeaan perustettiin rahoitus omaksi oppiaineekseen ja vaikea sanoa kumpi on tänään parempi paikka opiskella rahoitusta.

Melkeinpä kaikissa muissa oppiaineissa kauppakorkeakoululla on enemmän arvostettuja asiantuntijoita. Hankenin vahvuus on se, että se on pienempi ja koulumaisempi.

• voe mahoton

Mitäpä sitä Savossa etelän puupenkeistä välittämään. Meillä kun on Kuopiojon ylpenkki Jojensuun takasohvineen....

• näen jotta
        voe mahoton kirjoitti:

Mitäpä sitä Savossa etelän puupenkeistä välittämään. Meillä kun on Kuopiojon ylpenkki Jojensuun takasohvineen....

Meillehän ne välttää....

• A.D.H.D

Minäpä kävin ensin leikkikoulun, sitten esileikkikoulun ja vielä esikoulun ennen kuin edes koulua aloitin. Kouluun sitten hiihdin kesät talvet. Kiertokoulunkin kävin vastapäivään. Uimamaisteriksi valmistuin pääaineena estetiikka ja valikoiva erotiikka. Sen jälkeen olenkin ollut kieliä lukemassa osuusteurastamolla. Impotetntin paperit on plakkarissa.

• laakerimaisteri

Ettekö te nyt Wittu tajua kunnioittaa mua kun mä olen sentään laakerimaisteri.

• Anonyymi

Minäpä kävin amiskan.

• Anonyymi

Millaisia laakereita ne ovat? Liukulaakeri, kuulalaakeri, rullalaakeri, neulalaakeri? Lieriömäinen vai kartiomainen?

• Anonyymi

Ja mitä luin, että hankeen paras koulu.
      Minkä vuoksi hankeen pitäisi paras koulu heittää?

• Anonyymi

Takavuosina virnuiltiin Hankenin pääsykokeesta. Se oli tämmöinen. Hakijat kokoontuvat Hankenin edustalle. Professorit istuvat rakennuksen räystäälle ja huutavat: Kom in ! Ne jotka ymmärtävät mistä on kysymys toimivat kuten on kehoitettu ja pääsykoe päättyy.

• Anonyymi

Ehkä palkanneet rekrytoijiksi pikajuoksijoita ja se joka ei päässyt pakoon ammattijuoksijaa, läpäisi pääsykokeen...

• Anonyymi

Joo-o, Pöljällä ollaan. Tosin Pöljän kaltaisella landella tosin ei ole Hankeneita vaan lähinnä maamieskouluja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60