Onks selviytyjien pappi kiero vai naivi

jotenkin en tykkää

En osaa päättää.
Enemmän kallistun kieroon. Näyttelee naivia, ettei kukaan pitäisi uhkana ja äänestäisi sitä pois.

17

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ddfdfdf

Sama kun Heini, eli eivät vaan tajua mistään mitään ja tekevät kaiken mitä Jarkko ja Jani sanoo. Jos käskevät luovuttamaan, niin eivätköhän luovuta.

Näyttely näin pitkälle ei ole järkevää. Ei nimittäin saa yhtään ääntä finaalissa.

• reino el reino

Komppaan. Tyhmiä kuin saappaat molemmat tytöt.

• ,,.klj

Ei se Noorakaan ollut järjen jättiläinen ainakaan tuossa pelissä.:)?Jani ja jarkko ehdotomat ykköset kisassa..

• hheehh1

narisija...

• eevertti-ukko

Heini ja pappi ovat päässeet liian pitkälle vanhan Harimaun siivellä. Ei tollaset ruipelot selviytyisi oikeasti aidoissa olosuhteissa. Heinin olisi pitänyt tippua silloin jo, kun se joutui tippaan.

• survinvooria

Jotenkin mua ärsyttää näissä ohjelmissa juuri se että tollaiset "heikot sortuu elon tiellä"- tallaajat pääsee muitten siivillä pitkällekin. Olisi mielenkiintoisempaa kun ne oikeat pärjääjät voisivat KISATA niin kauan kun sortuvat tavalla tai toisella. En tarkoita että välttämättä aina fyysisesti. Sitten se lähtisi leiristä aina joka oikeasti hävisi kulloisenkin kisan. Silloin mielestäni selviytyjä olisi oikeasti SELVIYTYJÄ.

• hyvä hyvä

Tippui.
      Onneksi.

• Suuri nauraja

Jees!!! Onneksi päästiin nyt kirotusta papista eroon!!!! :-D :-D :-D :-D :-D :-D

• sdsdsdsd

Kehtaa vielä puhua jostain petoksista. Olisi itse pelannut niin, kun pelissä kuuluukin, niin ei välttämättä olisi joutunut tällä tapaa "petetyksi". Kai siinä noutaja jossain vaiheessa tulee, jos ei tee muuta kun roikkuu toisten lahkeissa ja inisee kuinka kauheaa kaikki on.

• en tykänny

Siellä se nyt finaalin tuomaristossa näyttää tekopyhänä huseeravan kuinka kauheeta. Itse pelasi koko ajan. Yritti näytellä jotain naivia ja kaikkien kaveria. Luuli sillä vetävänsä 50 000. Tekopyhä julkisuuskipeä peluri se on. Pappi joka nyrkkeilee ei ole naivi ja kiva. Julma ja kilpailuhenkinen eukko,

• peluri oli
        en tykänny kirjoitti:

Siellä se nyt finaalin tuomaristossa näyttää tekopyhänä huseeravan kuinka kauheeta. Itse pelasi koko ajan. Yritti näytellä jotain naivia ja kaikkien kaveria. Luuli sillä vetävänsä 50 000. Tekopyhä julkisuuskipeä peluri se on. Pappi joka nyrkkeilee ei ole naivi ja kiva. Julma ja kilpailuhenkinen eukko,

Ajattelen samaa.
        Jos hän nyrkkeilee, niin osaa kyllä pelistrategiat.

Minusta oli katalin peluri, joka vain kyllä nyt epäonnistui strategiassaan.

• Mirde8

Leipäpappi

• bgbgbgbg

Ei sillä mitää strategiaa ollut, teki samaa kun Heinikin eli peesaili alusta loppuun. Mitään pelaamisen merkkejä ei ollut havaittavissa.

• läpi näkyy jotain

Miksiköhän se sinne meni.

Veikkaan että julkisuus.

Erikoista vaan, että on pappi.

Meinasko jotenkin tehdä itsestään jotain julkkispappia.

Korkokengissä nyt sipsuttelee sitten otsikoissa.

• deededed

Varmaan vaan halusi käydä kokeilemassa, tuskin sen kummempaa. En usko, että kovin moneen otsikkoon tulee pääsemään.

• Pahan pappi

En otsikoihin mutta playboy kiinnostaa...

• opopopopop

Nonni, siinä oli huippuhauska heitto.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1214
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      810
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      804
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      750
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      659
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      652
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      652
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      617
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50