Törmäsin kyseisellä keskustelupalstalla vankilasta vapautuneeseen? mieheen ja uskoin hänen olevan aidosti kiinnostunut löytämään hyvän parisuhteen.
Jossain vaiheessa tuli runsain keskusteluminuutein varustettu nainen huoneeseen ja olin kuin ilmaa sen jälkeen, miehen tervehtiessä naista special smuiskiss ja nainen vastasi espanjasta suomennettuna suukkoja rakkaani miehen vastaten jotain miljoonista suukoista. Ilmeisesti pariskunta käytti espanjaa sen tähden että he halusivat salata viestit, mutta olin sen verran ovela että käytin kääntäjää.
Miksi ihmiset leikittelevät muiden tunteilla, sillä päivien aikana olen huomannut molempien saaneet myös muiden henkilökohtaisempaa huomiota ja uskon että osa on ollut laillani tosissaan. Tuntuu todella tunteettomalta että mies on etsivinään seuraa ja kun vaimo saapuu on muut kuin ilmaa. Myös vaimo flirttailee ja saa sillä keinoin huomiota. Eikö mikään riitä oikeasti ?
Kuulin vahvistuksen heidän liitostaan myös muilta keskustelijoilta, mutta sitä hekään eivät uskaltaneet kertoa julkisesti vaan juttelivat muilta piilossa. Kun hetken seurasi keskustelua huomasi heidän olevan jo vanha pari, joten varmaan kaikki tietävät asiasta.
Miksi tälläisiä huijareita suojellaan ? Eikö olisi kaikkien edun mukaista että pariskunnat jotka tälläistä julmaa leikkiä harrastavat tuotaisiin esille ja varoitettaisiin muita käyttäjiä.
Miksi varatut näyttelevät vapaita ja etsivät seuraa 40+ huone ?
2
375
Vastaukset
- kokenut60
No mutta tuo on ihan tavallista käytöstä siellä. Ei siinä tarvita edes vankilasta vapautunutta. Anonyymys antaa kaiken mahdollisuuden tuollaiseen käyttäytymiseen. Ja jos jää kiinni jollekin, eikun vaihtaa vaan nicciä, ja taas uusi kierros. Oma kumppanini harrastaa myös tuollaista ja olen lopen kyllästynyt. Kohta hän onkin exä. Annan hänelle vapauden tehdä sitä, mikä hänelle on tärkeää ja arvokasta. Gooletappas niitä mailiosoitteita, sieltä saa tietoa vaikka ja mitä, muistakin ilmoituksista tai jopa seuranhausta . . . valaisevaa, eikö. Älä mene lankaan, se elämä ei ole todellista, vaan vain sitä bitielämää, jossa voi huijata ihmisiä mielin määrin ja esittää sitä, mitä haluaa.
- Onnenonkija. . .
Ehkä tarkoitus olisi saada hiukan sieltä täältä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465347Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5481899Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748