Itse kun jenkeissä kävin muutama vuosi sitten niin tuli kiinnitettyä huomiota hassuun laatikon malliseen autoon nimeltä Ford Flex. Jäi se auto sen verran kutkuttamaan että piti ihan esittelyvideo siitä katsoa (linkki alla, kannattaa katsoa myös käyttäjän muita videoita jos on amerikan käyttöautoista kiinnostunut.)
http://m.youtube.com/watch?v=qJzIIu3IxVk
Tämän videon katsottuani jäin ihmettelemään, että miksi ihmeessä tällaista Amerikan tilaa, ja Euroopan käytännöllisyyttä sisältävää tehokasta perheautoa ei tuoda Suomeen. Ei edes pienemmällä 2 litraisella eco-boost moottorilla...
Olen jo itse tehnyt tarvittavat autopäivitykseni, mutta ajattelin että ihan varmana olisin tuollaisen ostanut jos myynnissä olisi ollut, ja miksei moni muukin. Onhan tuo aika hieno!
Miksi Ford Flexiä ei tuoda Suomeen?
hege2012
1
215
Vastaukset
- mage13
Minäkin haluun Prioran mutta sitä ei meillä myydä. Autokaupat alas!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657