Onko mitenkään mahdollista saada verokorttia vain muutamaa päivää aikaisemmin kuin täyttää 15v. EIKÄ TROLLEJA KIITOOSS!!
Verokortti 14v?
6
105
Vastaukset
Moi!
Alla olevasta linkistä löytyy tietoa aiheesta. Sen mukaan saat siis mennä töihin tietyin ehdoin. Ja jos lain mukaan saa mennä töihin, niin kyllähän silloin verokorttikin pitää saada. Siihen ohjeet löytyvät vero.fi sivulta.
http://www.tyosuojelu.fi/fi/nuoret_tyontekijat
Sanna
NettiSaapas- timanttijäärä
hehe saapas se täällä kertoo faktoja,,,,hehe
- Huikkiklö
Saa itselläni verokortti ollut käytössä 12 vuotiaasta :D
- MLG
Kiitokset Nettisaappaalle!
- drhhhdr
Vitut veroista joskus alaikäsenä ei kuitenkaa tienaa semmosia määriä että valtio hyötyis
- Veroja ja veroja
Kyllä tienaa jos saa hyvän työpaikan ja tekee töitä päivittäin ! Itse tienannut 14 vuotiaasta asti yli vero rajan joten joutunut verojakin maksamaan... Ja jos menet töihin pitää sinulla olla verokortti vaikka tienaisit 1 kk !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564810Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301131Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 72947