Olisin muuttamassa asuntoon alivuokralaiseksi tietyksi ajaksi. Eihän tuleva alivuokrasopimus tule olemaan määräaikainen? Mulla on huonoja kokemuksia määräaikaisista vuokrasopimuksista.
Alivuokralaiseksi
5
231
Vastaukset
- vuokranantaja94949
Jos olet sopinut tulevan alivuokranantajasi kanssa että asut siellä tietyn ajan niin 99% todennäköisyydellä alivuokranantaja tekee kanssasi määräaikaisen vuokrasopimuksen.
- pietu5
Voi herraisä!! Täältäkö tollasiin saa vastaukset?? Kokeillaan!!
Voitanko 10miljoonaa veikkauksesta, siis voitanko???? Pliis kertokaa jo, mä en kestä, oon jo ihan kuumana, suorastaan märkä..... - vuokranantaja94949
Nyt en yhtään ymmärrä aloittajan pointtia.
Jos threadin aloittaja tarvitsee asunnon tietyksi ajaksi niin tottakai on parasta tehdä määräaikainen sopimus. Se on yksinkertaisinta.
Määräaikaisen vuokrasopimuksen irtisanominen keskes vuokra-ajan on laissa määrätty aika tiukaksi joten jos tarve lähteä asunnosta tulee, voi se olla tietty hankalaa. - Sopimuskysymys
No se sopparihan on just sellainen kuin sovit sen päävuokralaisen kans!!!
- antaja
Siis haluatko että sopimus jatkuu määräajan jälkeen,vai haluatko muuttaa pois määräajan aikana?
Voi olla että ei jatka sopimusta määräajan jälkeen.Tai tekevät uuden määräaikaisen sopimuksen.Myös toistaiseksi voimassa oleva sopimus voi tulla kysymykseen.
Tai jos itse haluat muuttaa pois määräaikaisen sopimuksen voimassaoloaikana,maksat vuokrat sopimuksen mukaisesti sitten sopimuksen loppuun.Vuokranantajan ei tarvitse sovitella maksuja.Eli maksat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657