Mikä aitapensas kasvaa nopeimmin n. 2,0 metrin korkuiseksi? Naapureiden rajoilla ei ole tällä hetkellä minkäänlaista näköestettä. Orapihlajaa en halua sen piikkisyyden vuoksi ja lauta-aidan maksimikorkeudeksi sallitaan vain 1,2 metriä.
Nopeimmin kasvava
3
195
Vastaukset
- justy
Pajut kasvaa nopeasti. Mutta jos meinaat katsella aitaa pitempään kuin pari vuotta, voisin reilusti suositella katselemaan kasvin muulla perusteella kuin nopea kasvuisuudella. Rakenna vaikka se aita väliaikaisesti, jotta kasvit kerkee kasvamaan siinä samalla. Ihmetellen olen seurannut ihmisten intoa saada nopeaa suojaa kasveilla ja sitten sinne on istutettu terijoensalavaa, mikä on nopea kasvuinen, mutta tarvitsee paljon tilaa, mistä sitten seuraa monenlaisia ongelmia, kun salava kasvaa.
Oikean kokoinen kasvi oikeaan paikkaan niin ei tarvi sitten jälkikäteen enää korjailla. Mutta jos haluaa itselle harrastusta nii terijoensalavasta sitä saa! - Eedenistä itään
Koripajua voisi istuttaa. Riippuu maaperästä, mikä kasvi sopii.
- Kokemusta ja malttia
Mieti tarkkaan mitä otat, ettei tule liian isoa. Suosittelen pientä ja on valinnan varaa. Siis maltti on valttia!!! Menee pari kolmevuotta kun kasvatatte aidan (esim.2m korkea) mutta on sitten hyväkin ja kaikille mieleinen. Älä hätäile.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595