olen 175cm ja painan 71 kiloa eli painoindeksi 23,2 normaalipaino.
Harrastan taekwondoa 2-4 kertaa viikossa maanantaina-torstaina (riippuu saanko kyydin)
ja käyn viikonloppuna yhden tai kaksi kertaa lenkillä (juoksen yleensä joku 2km)
ja en syö paljon roskaruokaa, silloin kun vanhemmilla ei ole aikaa laittaa ruokaa niin käydään yleensä hesellä (ehkä kerran kuukaudessa) ja viikonloppuna juon limsaa vähäsen ja ehkä vähän jotai karkkia mut ei paljoa.
Kysymys kuuluu: onko tämä hyvä? tai siis että voiko ruokavaliota jotenkin parantaa tai liikkumista lisätä tai vähentää?
onko sopiva määrä?
1
70
Vastaukset
- jepuliss2
Kaikki riippuu että mikä on tavoitteesi! Mutta tuo näyttäisi hyvältä urheilulta. En tiedä minkälaista reeniä tuo taekwondo vaatii, mutta sinuna koittaisin lenkin pituutta pidentää. URHEILIAN PITÄÄ MUISTAA AINA SYÖDÄ TODELLA HYVIN! Paras oisi aina 2h välein (aamupala, pieni välipala, lounas, taas pientä välipalaa, päivällinen ja sitten iltapala) tai noin minäkin syön. Ja mitä herkutteluun tulee, urheilian PITÄÄ muistaa myös herkutella! EI tietenkään liikaa tai usei, mutta sinulla näyttäisi olevan tuo herkkuttelu ihan ok.
toivottavasti vastasin selkeästi kysymyksiisi! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635