Oon tällanen 15v tyttö täältä Oulun läheltä ja haluaisin juttukavereita skypeen, ja eihän sitä koskaan tiedä jos vaikka jotakin siitä seuraisi.. :) Olen kiltti, huumorintajuinen, luotettava ja rehellinen. En yleensä suutu kellekkään mistään. Olen kaikkien kaveri. Jos ulkonäköä joku haluaa tietää, niin olen n. 168cm pitkä, sinivihreet silimät, vaaleen ruskija tukka ja normaalivartaloinen. Harrastan urheilua, mm. lenkkeilen ja uin. Joskus hakkaan säkkiä. Vpk:hon olen kuulunut viitisen vuotta.
En oikein osaa kertoa muuta itsestäni tähän, mutta kysykää lisää jos kiinnostaa ja muutenkin. Mutta siis jos jotakuta kiinnostaa jutella minun kanssani, niin laittakaa kommenttiin skype nimenne ja ikänne, niin tiedän vähän. Ja ei sitten mitään trollauksia... kiitos :)
Pojat, tulkaa vaan juttelemaan :)
jutelkaa vain
3
153
Vastaukset
- lsklskäzxck
randomi1997 lisää toi skypes 16v.
- asdfgh4
Määki oon oulun läheltä muttei oo webbikameraa mut laittaisikko viestii vaikka kikis :)
- fudishottisssss
jaakkola_3@hotmail.com
on cami ja oon sporttinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667