Hei!
Lapseni (3v.) on ollut kuluvan lukuvuoden päiväkodissa kokopäivähoidossa. Syksyllä hän on siirtymässä osapäivähoitoon 2-4v. ryhmään.
Onko jollain kokemusta, mikä on ko. ikäryhmässä osapäivälapsen hoitoaika (Helsinki)? Onko se 9-13, 9-12, 8-12?
Osapäivähoito
3
318
Vastaukset
- hfhf
Meillä sen saa ainakin itse päättää. Riippuu siis siitä, mihin aikaan on tarvetta.
- ::)
Usein päiväkodeissa on lepoaika 12-14 mutta sovi päiväkodin kanssa teidän sopimus. :)
- kahden äiti
Juuri Helsingin päiväkotien tilanteesta en tiedä, mutta yleensä klo 12 tienoilla alkaa lepoaika, jonka aikana hakemista ei suositella. Vastaavasti useimmissa päiväkodeissa lapsen on tultava 8.45 tai 9.00 mennessä, jos haluaa aamupalan.
Näin suosittelisin 8-8.30 tuonti ja haku 12.00 ja lapsi syö hoidossa aamiaisen ja lounaan. Tai 9.00 tuonti ja haku klo 12.00 ja lapsi syö aamiaisen kotona ja lounaan päiväkodissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670