Pitäiskö ruveta lanseeraamman termiä pakkouskonto, pakkoruotsin tapaan, vai onko huono asia että syntyy mielleyhtymä noiden kahden välille?
Pakkouskonto olisi kyllä iskevä sana, joka vois juurtua yleiseen kielenkäyttöön.
Joka tapauksessa kirkkoon kuuluvienkin on saatava vapaasti valita uskonnon ja ETn välillä, jomalahan antoi meille vapaan tahdon, niin uskikset väittää, mutta ovat itse sen meiltä riistämässä. Toimivat jumalaa vastaan, mut oma etu onki uskiksen paras etu.
Pakkouskonto pois kouluista
fgjsfjf
5
125
Vastaukset
- 5 + 9
Aiheesta on olemassa nettisivustokin: http://pakkouskonto.fi/
Pakkouskonto-sanan käyttöä kannattaa itse kunkin viljellä.- fgjs...
Kiitti linkistä, hyvää tekstiä,multa menny toi sivusto ohi.
fgjs... kirjoitti:
Kiitti linkistä, hyvää tekstiä,multa menny toi sivusto ohi.
Mulle voi vinkata jos on jotain lisättävää tuonne sivustolle. Olen yksi sen ylläpitäjistä.
- fgjs...
rainbowshy kirjoitti:
Mulle voi vinkata jos on jotain lisättävää tuonne sivustolle. Olen yksi sen ylläpitäjistä.
OK
- !!!
Uskonnot pois kouluopetuksesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564740Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221314- 861289
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261084Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671026Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906