Jos haluaa kielenkääntäjän englannista suomeksi? Nopein ja niin edelleen. Tiedän kyllä googlekääntäjän, mutta se vaatii sitä kopioimista niin paljon.
Haluaisin sellaisen, joka kääntää koko sivun - onko edes sellaista firefoxiin saatavilla?
Mikähän lisäosa paras firefoxiin?
9
231
Vastaukset
Ei taida olla olemassa ainakaan mistään ei ole tuonlaista löytynyt Firefoxsiin.
Chromessa olisi tuollainen jo valmiina ja ainakin minulla oletuksena päällä.- ????????
Chromessa se on mullakin, mutta ajattelin käyttää hetken aikaa firefoxia ihan vain kokeilun vuoksi. Tuo on selvä puute!
- TimoTT
???????? kirjoitti:
Chromessa se on mullakin, mutta ajattelin käyttää hetken aikaa firefoxia ihan vain kokeilun vuoksi. Tuo on selvä puute!
No ei noita sitten muita taida oikein ollakaan, kun mikkisoftan Bingin kääntäjä? :/ Senhän saa kans kääntämään vaikka automaattisesti.
- Pitäisi osata kieliä
Chromessa minulla automaattisesti päällä. Jos on jokin pieni lause, sen kopion Fireboxissa ja käännän google kääntäjällä. Mutta jos on jotain englanninkielisiä ohjeita, avaan silloin selaimen chromella. Ohjeet tulevat suomeksi. Mutta voi minkälaista suomenkieltä! Jos ei tunne asiaa, ei kyllä sen suomennoksen avulla mitää osaa tehdä. Tosin ei sen kummoisenpaa google-kääntäjälläkään tule.
- ????????
Tuon latasin, mutta miten se kääntää?
- ghghgg
Googlekääntäjä kääntää koko sivun jos annat osoitteen
Lisäosista Google Toolbar kääntää sivun automaattisesti ilman kopiontia.
- ISO-GEE
Translate This! 2.0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329