Heips,
kertokaapas elämänkerta-kirjasuostutteluja minulle;
ei mitään presidentin, poliitikon tai julkkiksen elämänkertaa esim. Madonna, Aira Samulin.. Tai voitte te ehdottaa julkkiksen elämänkertaa jos se on todella hyvä .
Etsin kohtuullisen lyhyttä kirjaa koulutehtävään. Toivoisin sen olevan mielenkiintoinen, ja jos löytyy vaikkapa 1800-1900-luvulta jonkun henkilön, amerikkalainen,suomalainen,japanilainen..
Kunhan siis vain joku lyhyt ja mielenkiintoinen, kiitos.
Elämänkerta-kirjaehdotuksia
3
397
Vastaukset
- Aloittaja........
Up
På finska heter det elämäkerta, alltså utan n.
Mutta sitten itse asiasta: Valtaosa elämäkerroista on kirjoitettu henkilöistä, jotka ovat jollakin tavalla julkisuudessa tunnettuja. Itse asiassa ei tule mieleen yhtään aitoa elämäkertaa, joka olisi kirjoitettu tuntemattomasta ihmisestä. Voit joutua etsimään teosta aika pitkään.- freewaylemon
On niitä muistelmiaan ja elämänkertojaan kirjoittaneet muutkin kuin suuret julkkikset, itse olen lukenut mm. kätilön ja eläinlääkärin muistelmia. Onhan niitä kirjoittaneet myös papit, opettajat, ym. Lähinnä nämä muistelmat sitten koskevat ammattia, mutta on niitä kuitenkin. Kirjastossa kyllä auttavat :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635