Johan sitten pomppas. Luottamusmiesaseman väärinkäytöksistä vankeuteen tuomittu Antti Samuli Kaikkonen potkaistiin pihalle eduskunnan suuresta valiokunnasta.
Nyt Kaikkonen pantiin sitten eduskunnan talousvaliokuntaan. Siinähän on todella pukki kaalimaan vartijana, kun talousrikoksesta tuomittu pannaan talousvaliokuntaan.
Pukki-Kaikkonen kaalimaan vartijana
9
55
Vastaukset
- toni.
pihalle koko erduskunnasta tämä tyyppi ja lopullisesti
- kepun tyhmyys yllätt
Oli tosiaan varsin kepulainen pisnes..! Tämän löytävät vielä edestään ja pisu-Paulan framille nosto tulee vielä kalliiksi kepulle. Loppujen lopuksi tämä paljasti hyvin sen, että Sipilä on ehkä Vanhastakin nahjuksempi ja palliton lesta.
Etelän ilkeä media tulee saamaan hyvää lööppikamaa tästä, kepu itse kylvöi siemenet.... - hiihiihihiiihhiihi
hihihihiiuhiihihi
Kylläpä pankilla kiehuu:D
Niin pitää Demarilla tehdäkin:D
hihihihihihi
Persut saivat tavoitteensa läpi:D Ei ole kuulunut murinoita
hihihiihihihihihi - yäk yäk
Onpa kepulla otsaa. Tuomittu rikollinen pannaan talousvaliokuntaan.
- Normikepulainen
Keput oli sitä mieltä, että Kangella on eniten kokemusta rahanpesusta.
- Virhe n:o 1
Tästä asiasta tullaan vielä paljon muistuttamaan Sipilää, jolla tuntuu olevan nostetta vaikka mihin, mutta tälläinen suhmurointi kyllä kääntää ne peukut nopesti alaspäin, valitettavasti.
- Punikeilla nuppi
surraa??
- Känällä dementia
"Luottamusmiesaseman väärinkäytöksistä vankeuteen tuomittu..."
eikun...
"talousrikoksesta tuomittu...."
vai oliko se sittenkin.... - Osmium 76
kuse punikki suuhus. missäs valiokunnassa se akseli vehkeili rysssälässä ollessaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165