Hill's y/d kilpirauhasen liikatoimintaan

Kilpirauhanen1

Minkälaisia kokemuksia teillä on ko. ruuasta? Onko auttanut? Kissani ei tykkää lääkityksistä, joten ajattelin kokeilla tuota ruokaa.

Kumpi lääkitys tehosi paremmin kissojen Felimatzole vai ihmisille tarkoitettu vastaava lääke? Kumpi oli helpompi antaa?

6

1231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyrazolia

Annan ihmisille tarkoitettua 2 x 1tbl / päivä (aamulla ja illalla). Ensin annoin vain 2 x 0,5 tbl mutta annos oli riittämätön, niin todettiin verikokeessa.
      Tabletin tipautan lääkeruiskun sisään ja vetäisen sinne hiukan vettä. Näin lietettynä on helppo antaa kissan suuhun lähelle nielua. Lääkkeen koostumus on sellainen että sulaa helposti ja olen tarkistanut että sen voi antaa lietettynä.
      Muita lääkkeitä tai ruokaa en ole kokeillut. Kissa voi nyt selkeästi hyvin, on pyöristynyt eikä jatkuvasti pyydä ruokaa , juo tai käy pissalla.

• ++--

Minun kissallani tuosta Tyrazolista 2 per päivä,tuli munuaisen vajjatoimintaongelmia. Nyt syö Felimazole yksi per päivä, juominen ja pissaaminen jatkuu mutta arvot on nyt 91 ja el.lääkäri ei halua nostaa annostusta.

Viestin avaaja Kilpirauhanen 1: Katso tämän sivun muita ketjulinkkejä esim. Roosa4 josta tänään viimeisintä viestiä ja sitä aikaisempi vanha viestiketju.
      Jos saisit niistä jotai apua ja olisi hyvä jos tulisi asiallisia viestejä tähän liittyen muiltakin jotka olisivat avuksi kilpirauhasja munuaispotilaskissoille.

• luonnollinen tapa

Mikäli annat Hill`s y/d yksinomaisena ravintona, kisu voi jo viikossa paremmin ja tyroxiiniarvot yleensä alenevat jo kuukaudessa tosi paljon.

• --++
        luonnollinen tapa kirjoitti:

Mikäli annat Hill`s y/d yksinomaisena ravintona, kisu voi jo viikossa paremmin ja tyroxiiniarvot yleensä alenevat jo kuukaudessa tosi paljon.

Mutta kun kissa ei sitä Hillssiä suostu syömään niin ei ole muuta vaihtoehtoa kun tabletit.

• Kattiakans234

Meidän ell ei suostu määräämään ihmisten tyrazolia kissalle. Ilmeisesti saa bonuksia lääkefirmalta. Joten kokeillaan kans ruokavalioo ensin.

• eläinParat

Mistä johtuu kissojen sairaudet nykypäivänä?? Ei ennen ollut näin paljon näitä elintasosairauksia eläimillä!!Syyn on oltava keinotekoisessa ravinnossa. Kissat eivät enää elä normaalia kissanelämää, vaan tylsistyvät sisätiloissa ja syövät keinotekoista, kallista moskaa! Eläinlääkärit sitten hyvin mielellään määräävät huippu kalliita hoitoja ja lääkkeitä. Bisnestä ilman sydäntä on nykyinen eläimistä "välittäminen"!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      76
      3143
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2877
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2415
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2246
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      62
      2079
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      19
      1583
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1420
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      36
      1416
    Aihe