timo ta mikkonen,hyyryläinen,palopäälikkö suominen,rehn jatkakaa listaa olen juuri tänne muuttanut
tunnettuja mäntsäläläisiä
9
2842
Vastaukset
- GoogletaJosKiinnosta
Ketä oikeasti kiinnostaa? Googleta.
- ikävä jäi
Pastori Matti Vuolanne aikoinaan, oli hyvinkin pidetty huumorintajuinen, mutta tiukkapipoiset mänttäläiset halusivat toisen papin. Siinä oli paras pappi, kastoi meidän perheen kaikki lapset vauvana ja oli myös jokaisen rippipappi, kylässäkin käväisi aina ohimennen kahvit juomassa. Häntä kuulee TV:ssä paljon nykyään, en muista ohjelmaa, mutta edelleen on sama "Matti". Googlatkaa, videopätkiäkin löytyy, jotka tykkäsivät kyseisestä papista.
- sapelisepe
kyllä entinen palopäällikkö oli erikoismies
- merkkihenkilöitä
Elvis Presley syntyi Mäntsälässä tammikuun 8:s vuonna 1935. Oli kova poika laulamaan. Kuoli Amerikassa.
Jotkut vanhemman polven ihmiset muistanevat sellaisenkin jäpikän kuin Adolf Hitler. Hän syntyi Mäntsälässä 20:s päivä huhtikuuta 1889. Muutettuaan pois Mäntsälästä hän toimi tärkeissä valtiollisissa viroissa Saksanmaalla. Kuoli Saksassa vuonna 1945.- mamma mia
No joo, tulihan tuota soopaakin välillä. Entäpä obama, olihan hänkin entinen mäntsälän kouluja käyvä pikkupoika aikanaan 70-80-luvulla, piankin sai ylennyksen amerikan presidentiksi.
- Oh Lordi
Amen
- Metallinpureskelia
Tunnettu oli seppä,jolla oli verstas keskellä Mäntsälää, jot piti sitkeästi tien alle jäävänä. Oli siellä miehiä,joilla valta vasaranvarressa.
- mcf
eikos se sepän rakennus ole karvisen kumin vieressä
- sorvaamo?
mcf kirjoitti:
eikos se sepän rakennus ole karvisen kumin vieressä
keskellä oli elf
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552695
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322305- 792178
- 951986
- 371815
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339