Hotelli Melissa

hei
onko tuoreita kokemuksia tästä hotellista? Ollaan menossa Nazarin matkalle ja eka kertaa Alanyaan. Mua haluttas ostaa remppaa varten jotain sisustustarviketta ja olisin kiinnostunut myös kankaista ja puuvillalangoista. Missä parhaimmat valikoimat? Olemme Kleopatra-rannalla, onko siellä jotain tosi mukavaa kohtaa rannalla, missä kannattaisi oleskella? Paljon maksaa varjo ja aurinkotuoli? Kerro vinkkejä ja se peräkamarin poika, jolla on jonkinmoinen fiksaatio turkkilaismiehiin, älä sie vaivaudu

16

1768

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihs1

Oltiin viime vuonna Melissa-hotellissa ja täytyy sanoa, et pikkasen kaukana keskustassa on.Tietty, jos ei välitä discoilla, niin sit ihan O.K mesta tai menettelee.
      Uima-allas melko pieni, mut onneksi ranta on tien toisella puolella.Sinne on helppo ja lyhyt matka.Myös hamam on hotellin alakerrassa.
      Pääkadulle (huom. ei rantakatu) on lyhyt matka ja muistaakseni sieltä löytyy joku sisustuskauppa.Kannattaa kävellä sitä pitkin keskustaa kohti, niin löytyy varmasti.
      Basaareista ja markkinoilta löytyy kaikenlaista tavaraa.Sinne!

• Luolat

Mä tykkäsin olla Kleopatrarannalla Kale-kukkulan päässä. Vuoren juurella pääsee menemään pieniin luoliin meressä.

• Günesli

25 metrin kadulla (samansuuntainen kuin pääkatu) on kaiken maailman sisustukseen ja muuhunkin liittyvää. Ihania verhoja on tarjolla!

• kiitos vastauksista. Ei haittaa jos kaukana keskustasta, ei olla menossa todellakaan bilettämään vaan aivan nauttimaan merestä ja auringosta ja ehkä shoppaileen näitä sisustusjuttuja.

• hei Melissa-hotelissa olleet,
      onko siellä kahviautomaattia josta saa kahvia myös aamulla kun aamupalaa ei ole vielä tarjolla. Olen lähdössä matkaan todellisen kahvikissan kanssa joka vielä on aamunvirkku, joten olis kiva tietää saako sitä kahvia aamuvarhain vai pitääkö hänen ottaa mukaan yhdenhengen kahvinkettimen?

Onko muilla tuoreita kokemuksia tästä hotellista?

• ren ja stimpy

Heipsan

Milloin olette menossa? Mekin ollaan lähdössä kokeilemaan tuota firmaa ja samaa hotellia :) Ainakin viimeksi kun oltiin alanyassa 4v sitten niin silloin sisustustuotteet oli aika "turkkilaisia" eli paljon röyhelöä ja paljetteja :D jos siellä nyt olis jo vähän muuttunut asiat... Joku hotellisivusto tiedottaa että tuossa melissassa olisi polkupyöriä vuokrattavana...pääsis näppärästi liikkumaan.

Sinä luolauimari sieltä ylempää keskustelua onko miten haastavaa, että kuoleeko sinne jos on ihan normaali uimataidolla varustettu?

• hei,
      me ollaan lähdössä 9.6. Oulusta kahdeksi viikoksi. Mie en noita ryöhelöitä ja paljetteja ostele mutta ois kiva ostaa eri kankaita ja vaikka muutama tapettirulla osaan seinään piristykseksi kun aion maalata makuuhuoneen. Samoin lamput kiinnostais, mutta matot saa jäädä sinne, vaikka kauniita ovatkin.

• Oulu on

pahin rumien seksituristinaisten tuottajakylä. Olen havainnut usealla reissulla. Yleensäkin pohjoisen junttikylistä tulee likaisimmat hutsut joihin turistirysissä törmää. Ne reppanat kun pitää kaikkea ulkomaalaista niin ihmeelllisenä, asuttuaan pienissä piireissä koko ikänsä.

Olen aina ihmetellyt, kuka niitä elämänkumppaniksi haluaa - paitsi turkkilaiset baarimikot oleskeluluvan toivossa tietysti.

• Luolauimari

Ei ole haastavaa. Uimakengät kannattaa laittaa, kallio näyttää siltä, kuin pieniä teräviä kiviä olis liimattu betonilla yhteen. ;) Luolat on ihan pieniä rannassa, muodostavat "ammeen". ;)

• Sie ja mie

Voe tokkiinsa.

Eekä työläesmualaisluuskaa kiinnosta (paetsi musliminaisten polkeminen) muslimimiesten ilmaisena huorana oleminen ja hotelli Melissan panomarkkinat?

• peräkammarin poika se sillä taas avautuu kun puuttuu raukalta oma elämä. Tunnut olevan todella puutteessa mutta älä huoli, kyllä sieki saat joskus varmaan elämän tai sitten jatkat täällä mesuamista. daa...

• ren ja stimpy

Hei Lulu

Me mennään 25 pvä, eli ehdin tänne sulle just hyvin kommentoimaan tuoreet uutiset ennenkun lähet. Nää munattomat pikkupojat on hauskoja :D kovasti on asiaa panemisesta, no siitä puhe mistä puute ;)

• ejh1

Kyllä siellä 25 kadulla on monenlaista kangas-ja sisustuskauppaa ,meilläkin on turkkilaiset verhot ikkunassa.Ompelivat valmiiksi mittojen mukaan. kannattaa tinkiä.

• cow and chicken

Heippa
      Just viimeyönä kotiuduttiin Melissasta ja ihan semmonen perushotelli se on :) Ei hirveän hyvä mutta ei kyllä surkeakaan. Rannalle matkaa noin 30m ja kaks aurinkotuolia patjoineen varjoineen 12liiraa koko päiväksi, olis varmaan ollu halvempi jos olis useampana päivänä ollu mutta me oltiin vaan yks biitsipäivä.
      Ruoka on aika hiilaripitoista paljon kasviksia ja yleensäkkin salaatteja, hieman odotin parempaa mutta kyllä tollakin pärjäs
      Kahvikone on altaalla en tiedä kuinka aikaisin on päällä mutta eipä toi mitään kovin laadukasta sumppia ollut, semmoista helvetinkone-kahvia :)
      Patjat on kivikovat (kuten aina turkissa)
      Meteli on parina iltana viikosta aikamoinen kun naapuribaarissa tai altaalla bailataan että jos ei halua mukaan niin ota kuulosuojaimet messiin.
      Aika kaukana tuo on keskustasta mutta bussit ja dolmukset kulkee näppärästi aivan hotellin vierestä eikun hanska pystyyn ja kyytiin hintaa oli 2liiraa per perse/suunta myös Alanyumiin asti. Minusta ihan hyvä että oli kaukana niin tuli just kuljettua bussilla ->näki paikallisia ja muitakin maisemia kun hotellin ja rannan väli. Henkilökunta mukavaa ja asiallista. Hotellilla on kaksi kissaa joista kolli on semmoinen kierosilmäinen ja jotenkin hellyyttävä, koira on iso lotko mutta ihan ystävällinen.
      Kyllä siellä viikon oli mutta toista ei varmaan olis jaksanu.

• mummu2

Mielenkiinnolla luin kokemuksia Melissa hotellista,Meitä on kolmesukupolvea syksyn matkaa suunnittelemassa,tämä hotelli olis varmaan passeli meillekin.Kysyisinkin saiko ruokailussa itse vapaasti ottaa mitä halusi lautaselleen,vai annosteltiinko esin. lihoja,kaloja.kanaa illallisella.Lapsenlapsemme ovat koira arkoja,mutta kerroitkin
        koiran olevan ystävällinen.Kunhan ei vain ole niin ystävällien että kintuihin tuppaantuu. Kiva jos viitsisit vastata.Oliko teillä
        huoneet merellepäin ja ylemmissä kerroksisa,kun se musikki niin hyvin kuului.Olen 5 kertaa käynnyt Alanyassa,
        mutta tämä olisi ensimmäinen kerta Nazrin kyydeillä.Ottaisivatkohan huomioon jos toivoisi rauhallista huonetta.

• hei,
      kiitos vastauksesta. Enempää en oottanukkaan, aivan perushotellia odotankin ja luulen että matkakamu ilahtuu aivan jokalajin kahvista mitä on saatavilla. Melu ei haittaa, kuuluu vähän niinku asiaankin enkä tartte korvatulppia mukaan. Dolmuksella aiotaan vaeltaa ja voidaan käydä bussilla Antalyassa ostoksilla. Odotan vain merta ja aurinkoa, vaikka täällä Lapissa ollaankin oltu yli 30 asteen helteessä useampana päivänä, niin on Välimeren rannalle päästävä ja laivareissulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3237
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2957
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2465
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2293
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2199
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1753
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1626
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1613
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1450
    Aihe