Väärä palstahan tämä on mutta täällä kun on sitä "viisautta".
Mitä teen kun minua epäillään asiakasrekisterin väärinkäytöstä ? sain meinaan vinkin...
- Pyyhinkö rekisterillä ns. "per...tä",
- lähetänko sen vaikka "veittiin" johon salaiseen pankkiholviin ?
Vai nauranko vaan ja odotan jotain älytöntä......
Asiakasrekisteri
1
118
Vastaukset
- Rekkari1
Turun HO 2.12.2003 S 02/2843.
Työnantaja on pyrkinyt hankkimaan asiakkaikseen ylipäätään kaikkia yrityksiä toimialaltaan eikä ole erikoistunut mihinkään erityiseen asiakasryhmään, jonka salassapito olisi ollut sen liiketoiminnan kannalta tärkeää. Tiedot työnantajan asiakaskortistoon oli saatu pääasiassa yleisistä, kenen tahansa saatavilla olevista luetteloista ja rekistereistä. Työnantaja ei ollut näyttänyt, että edes joltain osin tietojen hankkiminen olisi ollut vaikeaa ja aiheuttanut erityisiä kustannuksia, eikä niiden säilyttämiseen käytetty mitään erityisen korkeaa tekniikkaa. Oikeuden mukaan tiedot yritysasiakkaista eivät olleet liike- tai ammattisalaisuuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462594
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792158
- 951966
- 321722
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil221263