Miten on,madotetaanko kissa vasta sitten kun matoja tullut vai joka tapauksessa?
Ostin eläinlääkäriltä niskaan laitettavaa ainetta ,joka tehoaa kaikkiin mahdollisiin loisiin,matoihin mitä kissa voi saada.
Hän sanoi ,ettei kannata laittaa ennenkuin matoja "näkyy".
Ulkokissani saalistaa ahkerasti hiiriä ym.niin tuntuu aika yököttävältä ellei madotus koko ajan voimassa.....
Kissani on nyt 4v ja saanut kyllä koko ajan säännöllisesti madotuksen Drontalilla mutta koska kaikki tietävät että se ei mukava toimenpide niin ostin nyt tällaista helposti laitettavaa ja sain tällaisen neuvon....
kissan madotus
saalistajan emäntä
1
149
Vastaukset
- kissa sängyssä
Joittenkin mielestä pitäisi madottaa vasta kun on madot olemassa, esim tutkittu näytteestä. Ei varmuuden vuoksi, koskak resistenssi matolääkkeille kasvaa.
Itse kuitenkin madotan satavarmasti katit, myös sisäkissani.
En todellakaan halua lieroja laatikkooni. Voivat tarttua ihmisiinkin.
Stronghold lienee kyseessä, ja antaisin sen vain joskus, koska lienee aika vahva, ja vie samalla korvapunkit pois.
Itse annan harvakseen (sisäkissa) Axiluria (voi tehdä litkun), Mirrixiä ja Drontalia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716