Oletteko käyneet juoksulenkillä mäykyn kans?
itse kävin tänään n.6km juoksemassa ja oma mäykky oli ensimmäistä kertaa mukana. Innoisaanhan tuo juoksenteli ja pysy mukana... mutta mietin vain että onkohan se hyväksi..
mäyräkoira juoksulenkillä
4
2105
Vastaukset
- Hilppa6
Hei, kyllä se sopii oikein hyvin mäykylle varsinkin jos mäykky on energinen.. Kyllähän se metässä ja luonnossakin juoksee monta km ja hyppii luonnon esteiden yli :)
ainaksin mun mielestä mäykyn kaa voi vaik pari kertaa vko:ssa vetää kunnon juoksu lenkin - Mäykyn omistaja
Hyvin voi lenkittää juosten! Itse olen noin kerran viikossa tehnyt parin kilsan pyörälenkin ja koira pääsee juoksemaan rinnalle. Rankkaa on pienelle kulkijalle, mutta kyllä se nauttiikin! Väsynyt koira on onnellinen koira :)
- Pötkylä mäykky
Oma mäykky rakastaa painella juoksulenkillä. Kuuntele vain koiran kehoa niin kyllä sen näkee milloin pitää hidastaa tai alkaa palailla kotiin. :)
- maastonakki1
meillä on nyt kolmas mäykky ja kaikkia on juoksutettu pyörällä.
Kunnossa ovat olleet ja kaksi ensimmäistä pitkän elämän eläneet. Kolma on yhä elossa ja 13v ja yhä lenkkeilee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657