Olen vaihtamassa liuska-araliaan ruukkua ja mietin, onko sille parempi altakastelu ruukku vai tavallinen?
Liuska-aralian ruukku
1
1451
Vastaukset
- O-mukulakiurunkannus
Luulisinpa, ettei hän suuremmin piittaa siitä, millainen ruukku hänellä on. Araliaa on suhteellisen helppo miellyttää, vettä, valoa ja ravinteita. Ei kannata antaa mullan liikaa kuivua, pinnaltaan vain. Kuivuuttakin pahempaa likimain kaikille kasveille on liiallinen kastelu ja juurien makuuttaminen vedessä. Tukehtuuhan siinä jo kuka tahansa.
Ainoa ongelma minulla on aralioitteni kanssa ollut vihannespunkki. Siitä on vaikea päästä eroon, mutta säännöllinen Raidilla suihkuttelu auttaa parhaiten - ja tietysti suihkussa käynti.
Kun juurrutan uusia alkuja mahdollisesti vihannespunkin vaivaamasta kasvista, upotan ne ennen juurtumislasiin laittamista astianpesuaineveteen ja huljuttelen siellä jonkin aikaa. Sen jälkeen vihannespunkki kyllä katoaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647