tai "työväkeä". Tästä siis kyse: http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=8234316&index=143&anchor=8234316
Hieman itseä kiinostaa, mutta enpä tiedä mistä tossa loppujenlopus on kyse. Työn kesto oli yli 12kk eli tarkottaako tää et 9e päivärahalla asennetaan putket ja koneet ja sit "koulu" on ohi? Vai onko niin, että tuolta saisi palkkaakin. Paljon olen kuullut suurten firmojen käyttävän juuri työvoimapoliittista koulutusta saadakseen halpa työvoimaa, jolloin opiskelijoille uskotellaan tulevasta työpaikasta, mutta loppujenlopuksi töiden päätyttyä kaikki potkitaan ulos.
Kertokaa jos teillä on kokemusta vastaavista koulutuksista.
Telakka hakee työväkeä
dfhfghsgh
1
215
Vastaukset
- ajan haaskausta
Eiköhän tässä ole kyse vain, ainoastaan ja pelkästään ilmaisen työvoiman haalimisesta. Kurssi ei tähtää mihinkään tutkintoon joten se lappu minkä saat kurssin jälkeen on yhtä arvokas kuin kädellinen vessapaperia - sillä erotuksella että wc-paperiin on mukavampi pyyhkiä takapuolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625