Mahtaa Kiviniemellä olla hauskat päivät menossa;-))))) Mistä näitä kepuja oikein tulee ja tämä on jäävuoren huippu kepukunnista......
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013050816993454_uu.shtml
Jalasjärven keput huutaa valtiota maksamaan huijauksensa.
2
<50
Vastaukset
Ensin tehdään rikoksia ja sitten huudetaan valtiota maksumieheksi.
Tämähän on kuin KEPUn vanha vaaliteema: Verot valtion maksettaviksi!- Minkit myyntiin
"kunta ei kykene yksin selviytymään takaisin perittävistä miljoonista. Summa on likipitäen samaa luokkaa kuin kunnan koko vuotuiset verotulot ja valtionosuudet yhteensä. Hirsimäen mukaan kunta tarvitsee valtion apua selvitäkseen maksusta. Tarkoitus on neuvotella aluksi muun muassa maksuaikataulusta."
Maksajaksi silloinen JAKK:in hallitusväki, joka aiheutti sotkun. Takaisinmaksu pakkoperintänä palkasta ynnä muista tuloista. Niin ne tekevät muidenkin kohdalla. Jos yksinhuoltaja joutuu maksamaan muutaman kympin "liikatulon" sossulle takaisin, niin kyllä se on joku pakkovelvoite miljoonarosvoillekin oltava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351