Minulla huawei nettitikku saunalahden. Aina kun klikkaan yhdistä ei pääse nettiin, verkko sivu ei käytettävissä, sitten klikkaan katkaise yhteys ja yhdistä uudelleen niin yhdistää nettiin. ei paha vika sinänsä ei paljon haittaa, mutta mist mahtaa johtua? ihmettelen vaa
Nettitikusta
7
136
Vastaukset
Onko operaattorin kenttä riittävän hyvä? Entä oletko kokeillut eri usb porttia tai yhteysohjelman ajurin poistoa ja uudelleen asennusta. ( Tänä aikana ota mokkula pois koneesta).
- hmphhhh
Olen kokeillut & on hyvä. Mitä muuta voin tehdä? tänäänkin jouduin yhdistään uudestaan varmaan 5 kerttaa ennekuin pääsin nettiin. :( mitään asetuksia?
Itse ottaisin yhteyttä operaattoriin ja kysyisin sieltä lisäohjeita. Asetukset pitäisi olla kunnossa kun ne on oletuksena.
- vupanen
No sä joudut niin tekemäänkin kun et mistään mitään tiedä :D, muut etsii netistä spesifiset ohjeet
Hei! Aluksi mikäli mahdollista suosittelen testaamaan yhteyttä muualla kuin kotiosoitteessa mikäli tämä on mahdollista. Tällä tavoin voidaan rajata, että jääkö vika mahdollisesti alueen verkkoon. Mikäli teillä on toista nettitikkua kannattaa yhteyttä testata myös toisella tikulla.
Terveisin;
Matias / Saunalahden Palstatiimi
http://palsta.saunalahti.fi- guupee horo
Hpguru is back?
- ss,slsl
Kirjoita käynnistä valikon hakukenttään bird, valitse Birdstep Technology, sen jälkeen poista Activation.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516976Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6883039Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831300Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841275
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891160
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.210999