Läheiset estävät minua tekemästä itsemurhaa

Vankina

Niin, otsikossapa se. Olen jo pitkään ollut masentunut ja kaikki on mennyt aina vain alaspäin. Nyt olen jo siinä pisteessä että suorastaan v-ituttaa nämä samanlaiset päivät, mitään mielenkiintoa olemassaoloon ei juurikaan ole. Sen jälkeen kun huomasin olevani masentunut olen kyllä yrittänyt eli käynyt töissä, käynyt koulua jne. mutta mieliala ei vaan muutu, jotain lyhyitä positiivisia hetkiä saattaa toki olla.

Vanhempieni ja sisarusteni olemassaolo on ainoa asia mikä minua estää päättämästä tätä paskaa. Itsemurhani olisi epäoikeudenmukainen vanhempiani kohtaan koska he ovat yrittäneet kaikkensa ja heiltä on aina riittänyt ymmärrystä, samoin kuin sisaruksiltani. Olen siis huomannut olevani tilanteessa jossa oma polkuni on mielestäni jo kuljettu loppuun eli elämällä ei ole enää tarjottavaa, mutta olen kuitenkin vangittuna olemassaoloon...

Tällainen purkaus, aamen.

5

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No voi! No voi!

Luin.
      No voi!
      Ehkä tilanne ja tuntemukset muuttuvat?

• Vankina

En usko, toisaalta enpä usko että tilannekaan mihinkään muuttuu eli vuosienkin päästä valittelen tätä samaa täällä foorumilla. Totta kuitenkin on että huomista ei odota koska sillä ei ole mitään tarjottavaa. Vanhainkodissa voi sitten muistella miten paskan elämän sitä elikään.

• niinkin voi käydä
        Vankina kirjoitti:

En usko, toisaalta enpä usko että tilannekaan mihinkään muuttuu eli vuosienkin päästä valittelen tätä samaa täällä foorumilla. Totta kuitenkin on että huomista ei odota koska sillä ei ole mitään tarjottavaa. Vanhainkodissa voi sitten muistella miten paskan elämän sitä elikään.

Eikö ole parempi, että yksi kärsii kuin jos monta peheenjäsentä iävöisi sinua jos kuolisit. Kyllä elämä voi yllättää vielä sinutkin. Tarkoitan, että on "vaarana", että alat vain oivaltaa, että sittenkin tämähän on kivaa!

• Ollaan todella samalaisessa tilanteessa.. Perhe on ainoa asia mikä pitää mut täällä...
      Mut kyllä se siitä! Tiedän että se tuntuu todella vaikeelta ja mahdottomalta, mut sun pitää vaan jaksaa (: Älä vaan tee mitään peruuttamatonta.

Ootko puhunut lääkärille masennuksestas ja saanut lääkkeitä/apua siihen? Jos et niin ehkä sun pitäs yrittää sitä.

• Ei oo kivaa enää

Samat on fiilikset, kun puoliso hylkäsi minut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6345
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      643
      2641
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1209
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      82
      1133
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      83
      1114
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      60
      1078
    7. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      299
      1076
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      84
      1055
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      66