Niin että mistä sais hommattua suomenlapinkoiria, naaraita, mieluiten mahdollisimman nuoria, kouvolan alueelta?
Entä paljon sellainen maksaisi suunnilleen, googlesta yritin ettiä mutta vain suuntaa antavien tulosten saajana, päätin siirtyä palstoille :)
Jos jotain yksityistä kiinnostaa myydä, niin koira sais kodin n.2km päästä keskustassa olevaan kerrostalon tapaiseen, haukkua se kyllä saa, pitkäll lenkille se pääsisi päivässä 2-3kertaa, lyhyille n.10 lenkeille useasti päivässä, se joutuisi olemaan max. 4h yksin normaalisti päivässä, vietettäisiin sen kanssa mahollisimman paljon aikaa, ja leikittäisiin :)
Linkkejä sivuille ja maksupyyntöjä yleisest ikiitos!
Mistä suomenlapinkoira naaras?
3
174
Vastaukset
- huolestuttavaa
Ajattelitko sitten pentutehdasta pykätä yrittämällä etsiä nuoria aikuisia = jo pennuttettavan ikäisiä narttuja joitain kappaleita oikein kertaheitolla??
Mihinkähän muuhun tarkoitukseen niitä sitten pitäisi kertaheitolla olla monin kappalein aikuisia narttuja?
PS
Koirasta puhuttaessa puhutaan nartuista, narttukoirista, ei yleensä mistään naaraista sen paremmin kuin tyttökoiristakaan. - whhhooot
Eiköhän kirjoittaja kirjoittanut yleisellä tasolla, että tahtoisi nartun eikä narttuja vaikka siitä voikin niin ymmärtää.. Kannattaa mennä kastomaan lappalaiskoirat.fi sivustosta kasvattajien tietoja ja ottaa suoraan yhteyttä kasvattajaan. Itse otin suomenlapinkoiran maaliskuussa ja en voisi tyytyväisempi olla:)) Aivan ihana koira.
- ihanakoira1
tuttavanion löytänyt lumikummun kennelistä ja kennel LECIBSIN ja kastanjan kennelistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645