Nyt olisi aika luopua vuodesta 2008 minulla olleesta ALKUPERÄISESTÄ WoW accountista. Myynti sisältää seacret guestionin ainakin wotlk catan koodit.
Account sisältää 2 x 90LvL 6x 85LvL hahmoa. Kerronpas näistä vähäsen elikkäs:
Stormscale EU -
Priest Level 90 -> Disciplineen hyvä geari, season 12 elitet paljon tyrannicalia. RBG:tä pelattu 2600 ratingiin asti. Hahmolla hallussaan Mist of Pandarian aikainen Suomen paras PVP kilta.
Warlock Level 90 - Pelattu RBG:tä 2550 ratingiin asti. Season 12 Elitet niskassa.
Druid Level 85 - Jotain Cata s10-11 gearia
Stormreaver EU
- Warrior Level 85, Wotlk Main character. Todella paljon RP Transmog tavaraa
- Hunter Level 85, muutama rare petti ei sen kummempaa
- Shaman Level 85, Cataclymin aikainen PVP geari päällä, paljon transmog
- DK Level 85
- Rogue Level 87, paljon transmog tavaraa tälläkin.
Hahmoilla on joillakin professionit kunnossa, joillain ei. Accountilla on 90 mounttia ja useita joita on mahdoton saada enään tai ne ovat muuten vain todella vaikeita saada. Stormscalella on 40k kultaa (ja level 25 kilta hallussa) ja Reaverilla muutama tonni. Lähestulkoon kaikilla on charactereilla on Epic Flying tai Masters.
Olen kiinnostunut myymään accountin koska yksinkertaisesti ei nappaa enään.
Hinnassa on tinkimisen varaa.
Vaihto voi tapahtua f2f tai sitten tilisiirrolla.
Hinta: 150
O: World of Warcraft account! Pakko nähdä
Dujes
1
179
Vastaukset
- 9+11
Reported :P ei taida muutaman päivän päästä kyseistä accoa edes löytyä koko pelistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164