Joo oon Ms.Twist Rockabilly. Marja Forssasta. Fabian Soi Ja Teddy Ja Tigers. Otin housu tPois. Bois Tulkaa Nyt Sitä Saa. Kakka Keppi Vaan Pyllykkeeseen. Hämeenlinnasta Forssaan Twistataan Koko eElämä Täysillä Täytin Joulukuussa Vuosia. 45 oon Hyvin Säilyny Sanoi Joku Kaveri Mustola Rikke Raumalta. En näytä pääivääkää Yli 70 Kymppiseltä. Marko On nyt Marjo Onnea Itseltäni Itseltäni kUn Uskalsin Tulla Rockkabillynä ulos kaapista. jungle Rekords ja kKaikki yrittää Kirjottaa Markona Mut Oon Nyt Marjo Marjukka Rockabylly Twistin maailmanmestari Luojan Armosta Täh? Kivekset ei Ole enää Tiellä Kun Tanssin Ilman Jousuja Forssan Torilla. Vappuna Sen Näki Moni Paras Tanssija Marjo. Goodbue Kesselit MS Rockabillu Marjo
Kävin Suku Puolen Vaihtoleikkauksess.On Hyvä Twistaa Pyllystä Ki
6
200
Vastaukset
- Forssan Kesseli
Jaaha Forssan hullu kesseli taas asialla eli pytyllä paaaaskalla! Ja Fabian ja Tigers soi päässä. Älä vaan Twistaa samalla kun ulostat Marko/ Marjo!
- Ms.Twist.Rockabillu
Miks Ei Forssan Kesselit Joraa Enää Marjo Rockabillun Kans. Onks Hämeenlinna Twistin Paras Fjonga Persiissä. Keltkaa Ny Kaikki. Miks Ei Tissitki on Niin kU NE OLi Jo Ennen Leikkaustaki. Perse on Nyt isompi Ja Rasvattu KunnollaJotta Tigersin Musa Innostaa Persua Heiluttaan. Kuin silloin Viiskyt Luvulla. Fabian ja Cliff ja Erkki Junkkarinen Soi Levyltä Ja Meikä Senkun Twistaa Twistaa vVaan. Tuli on Irti Mark... eiko Marjo wistaa Vaan. Aamusta Aamuun.
Tulkaa Vaan Kaapist Kaikki Forssan ja Hämeenlinnan Kesselit nIIn Ne muutkin Tekee Täällä tampereella. vai ei enää 50 Twistaa Kukaan Muu. Kun Oon Paras Twistaaja Maailmassa. Goodbye Kiselit kasselit Ja Kesselit T: Marjo TwistRockabillu Twist - Huh huh!
Kesseli Marko/Marjo oot sairas!
- Ms.Twist.Rockabillu
Hämeenlinnan Kesselit Twistaa Väärään Rytmiin EI kuuntele Fabiania ja Tikgersia Kovaa Komppia Panee Marjoa Tampereen Kesselit Meisseliä Poskeen Ja Persuun Ja Tekopimsaan. On Paras Tanssija Läski Urpo Turpo Perse Heiluu 50 Luvun Tahtiin. Oon Itseeki Ikuinen 50 Vuotias Fiftari Mummo Finnit Ahterissa.
Kaapista Ulos Vaan Muutkin Kesselit Marjo Diggaa Cliffii ja Johnnyy. LäskitLotisee ko Marjo Heiluttaa Perää Häheenlinnan ja Tampreen Nääs Torilla. Ideaparkiss Marjo Joraa Sellaset Jivet Ettei oo Nähty Edes Jorma Uotisen Makuukamaris.
Guudbai vaan Hämeenlinnan KesselitT:Marjo Roskabillu Twist - Huuullllu!
OHo Marko vai Marjo! ootko hullu?
- on on!!!!!
on se!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1481539- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91301- 571246
- 741125
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62987
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890