Haluatko muistaa esim. puolisoasi, kaveria, vanhempia, serkkua tai vaikkapa naapuriasi uniikilla tavalla?
Esim. syntymäpäivänä, hääpäivänä tai tehdä kaveriporukalla muuten vaan oman biisin/levyn?
Nyt sinulla on ainutlaatuinen tilaisuus toteuttaa itseäsi!
Ota yhteyttä ja kysy lisää, joko tätä kautta tai soittamalla alla olevaan numeroon.
Jaana
p. 045- 141 6503
Haluatko studioaikaa Tampere?
-janna-
2
131
Vastaukset
- chineseee
Olisin kiinnostunu kaveriporukal tekee jotain ja mulla oli s pari kysymystä:
Milloin?
Missä?
Paljon maksaa?
Ja muuta informaatiota.- chineseee
Soitettiin sinne tänään. Ilmoitan että tulossa ollaan mutta ensin pitää rahat kerätä ja ajankohta ei ole varma. Ja haluaisn vielä kysyä: aiottaaisiin laulaa eri biissien covereita niin eikös se ole niin että musiikkilaitteella voi luoda sen musan/jollakin ihme koneella on se musa? Emme itse osaa soittaa laulaa haluamme.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329