jos paljastuu, että lasta on kaltoinkohdeltu sijaishuollossa.
Siis, mitä pitää tehdä ja kenen pitää tehdä?
Mitä pitää tehdä,
7
254
Vastaukset
- kiitos jo etukäteen
Kenen vastuulla on esim. tehdä rikosilmoitus tai tutkintapyyntö?
- Sinun vastuulla on
Lapsen asioista vastaavan sosiaalityöntekijän sekä sen kunnan lastenvalvojan minkä kunnan alueella lapsesi sijoituspaikka on. Mutta ei ne ala omista tekemisistään rikosilmoituksia laatimaan. Tietenkään.
- ryhmiss
Sen vastuulla, kuka epäilee, on ilmoittaa poliisille.
- nimetön ilmoitus
Entäpä, jos suuri joukko viranomaisia tietää asiasta. Voinko tehdä ilmoituksen nimettömänä, että nämä ja nämä tietävät asiata. Olen samaa mieltä, että vastuu on viranomaisilla.
- sisko sijari
nimetön ilmoitus kirjoitti:
Entäpä, jos suuri joukko viranomaisia tietää asiasta. Voinko tehdä ilmoituksen nimettömänä, että nämä ja nämä tietävät asiata. Olen samaa mieltä, että vastuu on viranomaisilla.
Tottakai voit tehdä ilmoituksen nimettömänä! Viranomaisilla, tarhan tädeillä, opettajilla yms on velvollisuus ilmoittaa omalla nimellään kaikista epäilyistä, mutta yksityishenkilöt voivat tehdä nimettömän ilmoituksen.
- yyyryet
periaatteessa kuka vaan voi tehdä ilmoituksen vaikka naapurin kakaroista vaikkei aihetta olisikaan
- nyt kyllä' on
Niin. Tai sitten on aihetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657